Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Pomoc administracyjna - Animator sportu na Kompleksie Boisk Sportowych "Orlik 2012" w miejscowości Dobra przy ul. Poziomkowej 7

Dobra, dnia 17 czerwca 2015 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.5.2015.TG

 

OFERTA ZATRUDNIENIA

 

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza konkurs na stanowisko

Pomoc administracyjna - Animator sportu

na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012”

w miejscowości Dobra przy ul. Poziomkowej 7

 

 

I. Nazwa i adres jednostki: 

Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

 

II. Określenie stanowiska:

Pomoc administracyjna - Animator sportu na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012”
w miejscowości Dobra przy ul. Poziomkowej 7.

 

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Miejsce pracy:

Kompleks Boisk Sportowych „Orlik 2012”

w miejscowości Dobra przy ul. Poziomkowej 7

 

Nawiązanie stosunku pracy:

Nawiązanie stosunku pracy nastąpi:od dnia 13 lipca 2015 r.

z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia.  

 

Forma zatrudnienia:

Umowa o pracę na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.

 

IV. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Posiadanie kwalifikacje zawodowe Nauczyciela wychowania fizycznego bądź Trenera lub Instruktora w jednej z dyscyplin sportowych: piłka nożna, piłka ręczna, koszykówka, siatkówka lub tenis ziemny.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy.
  6. Prawo jazdy kategorii B.

 

W przypadku Trenera lub Instruktora sportu,  zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r.  o sporcie (Dz.U. z 2014 r. poz. 715), Trenerem lub Instruktorem sportu w sportach,
w których działają polskie związki sportowe, może być osoba, która:

  1. Ukończyła 18 lat.
  2. Posiada co najmniej wykształcenie średnie.
  3. Posiada wiedzę, doświadczenie i umiejętności niezbędne do wykonywania zadań trenera lub instruktora sportu.
  4. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, o którym mowa
    w art. 46-50, lub określone w rozdziale XIX, XXIII, z wyjątkiem art. 192 i art. 193, rozdziale XXV i XXVI ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.).

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Dyspozycyjność, odpowiedzialność , komunikatywność.
  2. Mile widziana jest udokumentowana praca z dziećmi lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera lub instruktora sportu.

 

V. Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:

  1. Nadzorowanie i zarządzanie bazą sportowo-rekreacyjną - Kompleks Boisk Sportowych „Orlik 2012” w Dobrej - dla potrzeb upowszechniania sportu, kultury fizycznej, rekreacji
    i turystyki, w skład którego wchodzą:
  1. Boiska wielofunkcyjne ( boisko do koszykówki, siatkówki oraz piłki nożnej ).
  2. Dwa korty tenisowe.
  3. Skate Park.
  4. Pole do mini golfa ( obejmujące dziewięć stanowisk ).
  5. Teren ze sprzętem do ćwiczeń fizycznych, stoliki szachowe, stoły do tenisa stołowego.
  6. Plac zabaw.
  1. Organizowanie pracy i bieżącej obsługi obiektów oraz nadzorowanie porządku na obiekcie i zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym na obiekcie.
  2. Organizowanie zawodów, imprez i przedsięwzięć sportowych, rekreacyjnych
    i turystycznych z wykorzystaniem bazy sportowo-rekreacyjnej oraz udział przy organizacji innych imprez o charakterze gminnym.
  3. Udostępnianie bazy sportowej i rekreacyjnej zgodnie z zapotrzebowaniem społecznym – klubów i związków sportowych, organizacji kultury fizycznej, organizacji społecznych, osób indywidulanych i innych zainteresowanych.
  4. Współdziałanie w rozwoju wychowania fizycznego dzieci i młodzieży w szkołach.
  5. Promowanie i współpraca z podmiotami i instytucjami realizującymi zadania z zakresu kultury fizycznej, sportu i turystyki.
  6. Tworzenie i prowadzenie sekcji sportowych i rekreacyjnych.
  7. Tworzenie warunków uczestnictwa w życiu sportowo-rekreacyjnym osobom niepełnosprawnym.
  8. Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjnej, promocyjnej i reklamowej związanej z prowadzoną działalnością.
  9. Współpraca z jednostkami gminy, w tym ze Szkołami, Gminnym Centrum kultury
    i Bibliotek w Dobrej, Stowarzyszeniami, klubami sportowymi z regionu i kraju, i innymi instytucjami działającymi w zakresie sportu.
  10. Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z działalnością sportowo-rekreacyjną obiektów, w tym sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta.
  11. Planowanie budżetu dla obiektów uwzględniając zapewnienie należytego stanu technicznego, sanitarnego, wyposażenia obiektów, czystości i porządku na ich terenie, realizację umów na świadczenie usług rekreacyjno-sportowych.
  12. Organizowanie i koordynowanie pracy Trenerów, zatrudnionych na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012” w Dobrej.
  13. Zastępstwo Inspektora ds. sportu, rekreacji i zarządzania Terenem rekreacyjnym
    w Mierzynie, w okresie usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
  14. Dbanie o porządek oraz estetykę na Kompleksie Boisk Sportowo-Rekreacyjnych „Orlik 2012” w Dobrej, poprzez nadzorowanie osób wykonujących prace porządkowo-gospodarcze.
  15. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem Regulaminu, określonego odrębnymi przepisami.
  16. Codzienny przegląd urządzeń pod względem sprawności technicznej i bezpieczeństwa.
  17. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

VI. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy - pobierz (pdf)
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego.
  6. Kserokopie świadectw pracy.
  7. Kserokopie dyplomu trenerskiego, legitymacji instruktorskiej.
  8. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  9. Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
  10. Kserokopię dokumentu prawa jazdy.
  11. Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe >> pobierz
  12. Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Pomoc administracyjna – Animator sportu na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012”
    w Dobrej   >> pobierz
  13. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych >> pobierz
  14. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą
    o ochronie danych osobowych >> pobierz

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:

Urząd Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Pomoc administracyjna – Animator sportu na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012” w Dobrej.

Oferty należy składać w terminie:   do dnia 30 czerwca 2015 r.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 30 czerwca 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych”

 

Osoba do kontaktu:

Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra,

telefon kontaktowy: 91 424 44 93.

                                                                                              Wójt

      Teresa Dera

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
17 cze 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
17 cze 2015, godz. 07:43

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
17 cze 2015, godz. 07:52