Ogłoszenie - Zakup kserokopiarki
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy w Dobrej zwraca się z prośbą o przesłanie w terminie do dnia 20 stycznia 2010r. oferty cenowej na zakup kserokopiarki ( fabrycznie nowe urządzenie ).
Przedmiot zamówienia: Kserokopiarka – wymagane parametry << otwórz (pdf)
1. Zamawiający zakupi nową kserokopiarkę pod warunkiem odkupienia posiadanej kopiarki marki Konica Minolta Bizhub 210, rok produkcji 2006, stan licznika 394 415 – na 12.01.2010r. ( własność gminy, aktualnie użytkowana, sprawna ).
2. Oferta cenowa winna zawierać:
- cenę netto i brutto nowej koparki (w cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z dowozem, wniesieniem, podłączeniem, konfiguracją sprzętu w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16A 51, 72-003 Dobra oraz przeszkoleniem pracowników ).
- cenę za jaką Oferent odkupi posiadaną przez Zamawiającego kopiarkę określoną w pkt. 2
- cenę obsługi urządzenia w zamian za regularne wnoszenie opłat obliczanych na podstawie liczby wykonanych stron A4 – kopii/wydruków jednostronnych ( obejmującą: konserwację, wymianę serwisową – wymianę części, konfigurację ustawienia bębna, naprawę awarii mechanicznych, przeglądy okresowe urządzenia, programowanie ustawienia urządzenia, itp. ), tj. cenę za 1 stronę w ujęciu netto i brutto.
3. Zamawiający informuję, że umowa obsługi urządzenia zawarta zostanie na okres od zakupu kopiarki do dnia 31.12.2010r.
4. Dostawa sprzętu winna nastąpić w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Oferenta informacji o wyborze jego oferty.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 311 34 17.
Wójt Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
13 sty 2010
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
13 sty 2010, godz. 14:42
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
14 sty 2010, godz. 12:46