Ogłoszenie - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy Dobra zwraca się z prośbą o składanie ofert na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty - według potrzeb zamawiającego.
2. Oferent musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych na adres Zamawiającego ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.
4. Zamawiający nie dopuszcza zamienników do urządzeń drukujących.
5. Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu lub telefonicznie.
6.Koszty transportu ponosi oferent.
7.Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
8.Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie, nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (091) 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 12.05.2010 r. do godz.15 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul Szczecińska 16a w pokoju nr 8.
Z up. Wójta Gminy
mgr Rozalia Adamska
Zestawienie materiałów - pobierz (pdf)
Urząd Gminy Dobra zwraca się z prośbą o składanie ofert na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje cząstkową dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w załączniku do niniejszej oferty - według potrzeb zamawiającego.
2. Oferent musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych na adres Zamawiającego ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy licząc od chwili otrzymania zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.
4. Zamawiający nie dopuszcza zamienników do urządzeń drukujących.
5. Oferent musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu lub telefonicznie.
6.Koszty transportu ponosi oferent.
7.Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
8.Oferent musi zapewnić, że ceny jednostkowe materiałów podanych w ofercie, nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (091) 424-19-72.
Oferty należy składać w terminie do dnia 12.05.2010 r. do godz.15 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul Szczecińska 16a w pokoju nr 8.
Z up. Wójta Gminy
mgr Rozalia Adamska
Zestawienie materiałów - pobierz (pdf)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
06 maj 2010
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
06 maj 2010, godz. 19:26
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
06 maj 2010, godz. 19:26