Ogłoszenie Zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania na rok 2010.
- Oferenci wszyscy -
Urząd Gminy w Dobrej zwraca się z prośbą o składanie ofert na zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania na rok 2010.
Oferty należy składać w terminie do dnia 23.04.2010 r. do godz.15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w pokoju nr 8 .
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania wyszczególnionego w załączniku do niniejszej oferty.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania zamienników .
Zamawiający zastrzega sobie dostarczenie, rozładunek oraz wniesienie zamówionych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, według poniższych danych:
A - Urząd Gminy w Dobrej ul.Szczecińska 16a,
B - Wydział ds.Komunalnych i Inwestycji ul.Graniczna 24 a Dobra,
C - Wydział ds.Obywatelskich i Informacji Niejawnych w Wołczkowie ul Lipowa 51,
D - Budynek Socjalny w Mierzynie ul.Długa 32,
E - Boisko Gminne w Dobrej ul Sportowa,
F – Straż Gminna w Dołujach ul Daniela 32
G – Straż Pożarna w Wołczkowie ul Lipowa 17A
H – Boisko ORLIK W Dobrej
I – Boisko sportowe w Bezrzeczu
Oferent zobowiązany jest złożyć :
1. Ofertę zgodnie z załączoną specyfikacją uwzględniającą ceny netto i ceny brutto.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż na 6 m-cy przed terminem składania oferty).
3. Karty technologiczne dla produktów z pozycji: 6,7,11,12,13,14,15.
Brak któregokolwiek dokumentu , jakiejkolwiek karty technologicznej lub dostarczenie karty technologicznej niezgodnej z przedmiotem zapytania spowoduje odrzucenie oferty.
Oferent zobowiązany jest do dostarczania wszystkich artykułów, będących przedmiotem zamówienia, w terminie do 7 dni od momentu podpisania zamówienia.
Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Płatność za zakupione środki zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty zrealizowania zamówienia i przedłożenia faktury, przelewem na wskazany rachunek bankowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.
Wójt
Teresa Dera
Załącznik - pobierz (pdf)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
20 kwi 2010
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
20 kwi 2010, godz. 13:20
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
20 kwi 2010, godz. 13:23