Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie Zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania na rok 2010.


- Oferenci wszyscy -


Urząd Gminy w Dobrej zwraca się z prośbą o składanie ofert na zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania na rok 2010.
Oferty należy składać w terminie do dnia 23.04.2010 r. do godz.15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a w pokoju nr 8 .

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup artykułów higienicznych, środków chemicznych oraz drobnego sprzętu do sprzątania wyszczególnionego w załączniku do niniejszej oferty.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania zamienników .

Zamawiający zastrzega sobie dostarczenie, rozładunek oraz wniesienie zamówionych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, według poniższych danych:

A - Urząd Gminy w Dobrej ul.Szczecińska 16a,
B - Wydział ds.Komunalnych i Inwestycji ul.Graniczna 24 a Dobra,
C - Wydział ds.Obywatelskich i Informacji Niejawnych w Wołczkowie ul Lipowa 51,
D - Budynek Socjalny w Mierzynie ul.Długa 32,
E - Boisko Gminne w Dobrej ul Sportowa,
F – Straż Gminna w Dołujach ul Daniela 32
G – Straż Pożarna w Wołczkowie ul Lipowa 17A
H – Boisko ORLIK W Dobrej
I – Boisko sportowe w Bezrzeczu

Oferent zobowiązany jest złożyć :

1. Ofertę zgodnie z załączoną specyfikacją uwzględniającą ceny netto i ceny brutto.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż na 6 m-cy przed terminem składania oferty).
3. Karty technologiczne dla produktów z pozycji: 6,7,11,12,13,14,15.

Brak któregokolwiek dokumentu , jakiejkolwiek karty technologicznej lub dostarczenie karty technologicznej niezgodnej z przedmiotem zapytania spowoduje odrzucenie oferty.


Oferent zobowiązany jest do dostarczania wszystkich artykułów, będących przedmiotem zamówienia, w terminie do 7 dni od momentu podpisania zamówienia.

Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Płatność za zakupione środki zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty zrealizowania zamówienia i przedłożenia faktury, przelewem na wskazany rachunek bankowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (091) 424-19-72.

Wójt
Teresa Dera

Załącznik - pobierz (pdf)

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 kwi 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 kwi 2010, godz. 13:20

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 kwi 2010, godz. 13:23