Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie - Wykonanie projektów organizacji ruchu drogowego wraz z uzyskaniem wszelkich stosownych uzgodnień - Ulica Topolowa oraz Alicji w Mierzynie


Oferenci wszyscy

W związku z zamiarem ustawienia znaków drogowych Urząd Gminy w Dobrej zwraca się z prośbą o składanie ofert na wykonanie usługi „wykonanie projektów organizacji ruchu drogowego wraz z uzyskaniem wszelkich stosownych uzgodnień” w celu usprawnienia ruchu drogowego.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Ulica Topolowa oraz Alicji w Mierzynie – projekt powinien przewidywać zastosowanie znaków zakazu ograniczających wjazd pojazdów ponad założonej masie na przedmiotowych drogach oraz wlotach na te ulice oraz zmianę ograniczenia prędkości na ulicy Topolowej (uwzględniając wnioski mieszkańców).

3. Termin wykonania zamówienia do 20 września 2010r.

4. Oferta winna zawierać:
1) cenę netto i brutto

5. Składanie ofert:
1) termin złożenia ofert ustala się do dnia 22 lipca 2010 roku do godziny 15.00
2) oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Graniczna 24a lub na adres: Urząd Gminy Dobra ul. Graniczna 24a 72-003 Dobra
3) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem:
tel. (91) 311 33 81 lub 508-222-184 Przemysław Kaczor.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
15 lip 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
15 lip 2010, godz. 09:05

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
15 lip 2010, godz. 09:06