Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie Wójta Gminy Dobra o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY DOBRA

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu

zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra

 

Na podstawie art. 11 pkt 10 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospo­darowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 199), oraz w związku z art. 46 pkt 1, art. 40 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3. października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.)

zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu

projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra,

sporządzanej w zakresie zgodnym z Uchwałą Nr XXXIV/511/10 Rady Gminy Dobra z dnia 25 lutego 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, zmienioną Uchwałą Nr XLII/604/10 z dnia 28 października 2010 r., Uchwałą Nr VIII/102/11 z dnia 8 września 2011 r. oraz Uchwałą Nr II/30/2014 z dnia 30 grudnia 2014 r., której przedmiotem jest przeznaczenie terenu w obrębach: Buk, Grzepnica, Skarbimierzyce, Stolec, Rzędziny na cele rolnicze – uprawy ogrodowe,

wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko,

w dniach od 8 kwietnia 2015 r. do 10 maja 2015 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Wydziale  ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº, we wt. od 8oo-15oo oraz od   śr. do pt. w godz. od 7oo-15oo.

 

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami, odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna  24 a, 72-003 Dobra w dniu 7 maja 2015 r.  o godz. 12.00 w sali konferencyjnej.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39, ust.1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeń­stwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy, kto kwestio­nuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany studium, czy prognozie oddziaływania na środowisko może wnieść uwagi.

Uwagi należy składać w formie pisemnej, ustnie do protokołu, lub w postaci elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym  podpisem elektronicznym, o którym mowa w usta­wie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2001 r. Nr 130, poz. 1450 ze zmianami) na adres e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl do Wójta Gminy Dobra, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nie­prze­kra­czalnym terminie do dnia 31 maja 2015 r.

 

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra

                  Wójt  Gminy  Dobra

                         Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
24 mar 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 mar 2015, godz. 13:48

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
24 mar 2015, godz. 13:48