Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie Wójta Gminy Dobra o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra - Uchwała XLII/603/10 Rady Gminy Dobra z dnia 28 października 2010 r.

OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra

 

Na podstawie z art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27. marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1, 54 ust.3 ustawy z dnia 3. października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.
z 2008 r. Nr 199, poz. 1277),

zawiadamiam


o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały, XLII/603/10 Rady Gminy Dobra z dnia 28 października 2010 r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Dobra, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.

Przedmiotem zmiany Studium jest przeznaczenie terenów na cele handlowo-usługowe
o powierzchni sprzedaży powyżej 2000 m².

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu zmiany studium w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej,
w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, (poniedziałki godz. od 9.00 do 17.00, środy i czwartki od 7.00 do 15.00), (sekretariat – wtorki i piątki od 7.00 do 15.00).

Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektów, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra, e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.
Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
15 lut 2011

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
15 lut 2011, godz. 22:24

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
15 lut 2011, godz. 22:24