Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, dla części działki nr 865/1 w obrębie Dobra wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko

KOMUNIKAT

WÓJTA GMINY DOBRA

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra

 

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.: Dz. U z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3. października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (j.t.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.),

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały Nr II/34/2014 z dnia 30 grudnia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, dla części działki nr 865/1 w obrębie Dobra wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.

Przedmiotem planu jest przeznaczenie terenu na cele lokalizacji przepompowni ścieków.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, ul. Graniczna 24 a, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº, we wt. 8oo-15oo, od śr. do pt. w godz. od 7oo-15oo.

Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektu, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 262 z późniejszymi zmianami) w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra, e-mail: pp@dobraszczecinska.pl.

Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny (właściciel, użytkownik, najemca, dzierżawca, administrator, itp.).

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Dobra.

 

Wójt Gminy Dobra

Teresa Dera

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
03 lut 2016

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
03 lut 2016, godz. 10:49

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
03 lut 2016, godz. 10:49