OGŁOSZENIE OTWARTEGO KONKURSU OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO W ZAKRESIE POMOCY SPOŁECZNEJ- DZIAŁALNOŚĆ HOSPICYJNA
OGŁOSZENIE OTWARTEGO KONKURSU OFERT
NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO
W ZAKRESIE
POMOCY SPOŁECZNEJ- DZIAŁALNOŚĆ HOSPICYJNA
W ROKU 2008
§ 1
1. Wójt Gminy Dobra informuje o rozpoczęciu procedury przyznawania dotacji przeznaczonej dla organizacji pozarządowych na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej - działalności hospicyjnej w roku 2008.
2. Konkurs obejmuje następujące zadanie:
1) prowadzenie hospicjum domowego dla nieuleczalnie chorych mieszkańców Gminy Dobra (pomoc medyczna, psychologiczna, duchowa i socjalna w zakresie domowej opieki hospicyjnej)
§ 2
Konkurs obejmuje oferty przedsięwzięć, których realizacja rozpoczyna się w terminie od dnia podpisania umowy, a kończy się nie później niż 15.12.2008 r.
§ 3
Do złożenia oferty uprawnione są podmioty, o których mowa w art. 3 tj. organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873).
§ 4
Na realizację zadań w konkursie ofert w 2007 roku Wójt Gminy Dobra przeznaczył łączną kwotę 13 500 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych)
Na realizację zadań w konkursie ofert w 2008 roku Wójt Gminy Dobra przeznacza łączną kwotę 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych)
§ 5
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie w terminie do dnia 18.02.2008 r., oferty zgodnej ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego (Dz.U. nr 264 poz. 2207).
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrej - pok. nr 8.
§ 6
Przy rozpatrywaniu ofert brane będą pod uwagę następujące kryteria:
1) formalne:
- kompletne oferty,
- prawidłowo i czytelnie wypełnione,
- złożone w określonym terminie,
2) znaczenie zadania do realizacji celów i zadań Gminy
3) ocenę przedstawionej w ofercie kalkulacji kosztów realizacji zadania
4) własny wkład finansowy w realizację zadania
§ 7
1. Oferty opiniowane są przez Komisję Konkursową.
Skład Komisji oraz regulamin jej pracy ustanawia zarządzeniem Wójt Gminy.
2. Decyzję o udzieleniu dotacji podejmuje Wójt po zapoznaniu się z opinią
Komisji Konkursowej.
3. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od wnioskowanej.
4. O podjętych decyzjach składający ofertę powiadomieni zostaną pisemnie.
5. Od podjętych decyzji nie przysługuje odwołanie.
§ 8
Warunkiem przekazania dotacji jest:
1. zawarcie przed datą rozpoczęcia realizacji zadania umowy.
2. posiadanie rachunku bankowego do przekazania dotacji.
Druki ofert można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra pok. nr 14, tel. (91) 424-19-57 ; oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.dobraszczecinska.pl
WÓJT GMINY DOBRA
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
18 sty 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
18 sty 2008, godz. 22:36
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
09 lut 2009, godz. 13:39