Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra dla terenu położonego w obrębie Mierzyn 2

OGŁOSZENIE
WÓJA GMINY DOBRA
o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra dla terenu położonego w obrębie Mierzyn 2

Na podstawie art. 17 pkt. 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zmianami) oraz art. 39 ust. 1, art. 40 pkt. 1 i 2, art. 42 pkt. 1, art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227 ze zmianami),

zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu


zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, dla terenu działki nr 113/126 w obrębie Mierzyn 2, z przeznaczeniem na funkcję usług opiekuńczo-wychowawczo - edukacyjno - rehabilitacyjnych, opracowywanej w oparciu o uchwałę nr XXIII/331/2013 Rady Gminy Dobra z dnia 25 kwietnia 2013 r. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, opracowanej w toku prowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, której przedmiotem jest ocena skutków rozwiązań przyjętych w ww. projekcie zmiany planu miejscowego,

w dniach od 21 listopada 2013 r. do dnia 13 grudnia 2013 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº, we wt. od 8oo-15oo oraz od śr. do pt. w godz. od 7oo-15oo.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego rozwiązaniami, odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra w dniu 6 grudnia 2013 r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego może wnieść uwagi.

Zgodnie z art. 42 pkt. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, organem właściwym do rozpatrzenia uwag do opracowanej prognozy oddziaływania na środowisko jest Wójt Gminy Dobra.
Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Dobra, ustnie do protokołu z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu oraz oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w terminie do dnia 30 grudnia 2013 r. Dopuszcza się również składanie uwag w postaci elektronicznej, w sposób określony w art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składana uwaga, należy podać tytuł prawny.

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
13 lis 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
13 lis 2013, godz. 07:53

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
13 lis 2013, godz. 07:53