Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego - Autobus szkolny marki Jelcz L090M/S
OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY ŚRODKA TRWAŁEGO
Wójt Gminy Dobra
ogłasza sprzedaż środka trwałego – autobus szkolny marki Jelcz L090M/S
- Rok produkcji: 2004 Pojemność silnika: 4,580 dm3
Stan licznika: 396 810 km Kolor: pomarańczowy
Liczba miejsc siedzących: 42+1 Rodzaj paliwa: Diesel
Informacje dodatkowe:
pojazd posiada ważne OC do września 2019r.
Samochód jest niesprawny technicznie, nie posiada ważnego przeglądu technicznego.
- Nazwa i siedziba sprzedawcy:
Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
- Miejsce i termin przetargu:
Otwarcie kopert nastąpi w dniu 29 marca 2019 r. o godz. 1400 w siedzibie Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
- Miejsce, w którym można obejrzeć sprzedawany środek trwały:
Miejscowość Szczecin – Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinie Sp. z o.o ul. Heyki 4
Oględziny zaplanowano w dniu 27 marca 2019r. w godz. 11.00 – 14.00.
Kontakt: Dyrektor ds. Technicznych Sławomir Sitek PKS Szczecin tel. 570 333 722.
- Cena minimalna 2 000,00 zł netto ( słownie: dwa tysiące złotych netto ).
- Oferta powinna zawierać:
- Oferowaną cenę netto i brutto.
- Dane oferenta (imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby, nr dowodu osobistego oraz NIP)
- Oświadczenie, że oferent przyjmuje warunki przetargu bez zastrzeżeń
- Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urzędu Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8 lub Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra.
- Oferty należy składać do dnia 29 marca 2019 r. godz. 1000 w zaklejonych kopertach
z dopiskiem „ Sprzedaż środka trwałego autobus szkolny”.
- Ogłoszenie o sprzedaży oraz wybór najkorzystniejszej oferty bądź brak wyboru oferenta zostanie ogłoszony na stronie internetowej po adresem www.bip.dobraszczecinska.pl
w zakładce Gospodarka nieruchomościami >> Sprzedaż środka trwałego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania wyboru oferty bez podania przyczyny.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 455 30 07, osoba do kontaktu: Agata Kaczor.
- Okres związania ofertą wynosi 31 dni.
- Kryterium wyboru oferty będzie oferowana cena. Przedmiot przetargu nabędzie oferent, który zaoferuje najwyższą cenę.
- Termin zapłaty i zakupu:
Przekazanie środka trwałego nastąpi po zawiadomieniu o przyjęciu oferty oraz uiszczeniu na konto PKO BP 46 1020 4795 0000 9602 0331 9589 lub w kasie Urzędu Gminy Dobra, należytej opłaty wynikającej ze złożonej oferty, w terminie 7 dni od dnia poinformowania oferenta.
Wójt
Teresa Dera
W załączeniu zdjęcia autobusu.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Kakowski Data wytworzenia:
22 mar 2019
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
22 mar 2019, godz. 12:48
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
22 mar 2019, godz. 12:55