Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY ŚRODKA TRWAŁEGO

Wójt  Gminy Dobra

ogłasza  sprzedaż środka trwałego – samochód DAF - specjalny Pożarniczy

  1. Rok produkcji: 1995                          Pojemność silnika: 1968,00 cm3

Stan licznika: 28 519                          Kolor: czerwony

Rodzaj paliwa: Diesel                        Liczba miejsc: 7

Dodatkowe wyposażenie:  hak

Samochód posiada ważne OC do dnia 30.07.2020 r., natomiast przegląd do dnia 30.10. 2020 r. 

Samochód jest sprawny, dotychczas użytkowany był przez Ochotniczą Straż Pożarną.

  1. Nazwa i siedziba sprzedawcy:

             Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra,

  1. Miejsce i termin przetargu:

Otwarcie kopert nastąpi w dniu 24 lipca 2020 r. o godz. 1200 w siedzibie Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji,  ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra, 

  1. Miejsce, w którym można obejrzeć sprzedawany przedmiot trwały:

Miejscowość  Dobra – Ochotnicza Straż Pożarna , tel. 512 385 027 p. Eugeniusz Wawrzoła

  1. Cena minimalna 25 000 zł brutto.
  2. Oferta powinna zawierać:
  • Oferowaną cenę brutto.
  • Dane oferenta (imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby, nr  dowodu osobistego oraz NIP)
  • Oświadczenie, że oferent przyjmuje warunki przetargu bez zastrzeżeń
  1. Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urzędu Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8 lub Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra.
  2. Oferty należy składać do dnia 23 lipca  2020 r. godz. 15.00  w zaklejonych kopertach z dopiskiem „sprzedaż środka trwałego samochód DAF - specjalny Pożarniczy”.
  3. Ogłoszenie o sprzedaży oraz wybór najkorzystniejszej oferty bądź brak wyboru oferenta zostanie ogłoszony na stronie internetowej po adresem www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce zamówienia publiczne do 30 000 euro.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania wyboru oferty bez podania przyczyny
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 424 19 73, osoba do kontaktu: Wioletta Czarnota.
  6. Okres związania ofertą wynosi 14 dni.
  7. Kryterium wyboru oferty będzie oferowana cena. Przedmiot przetargu nabędzie oferent, który zaoferuje najwyższą cenę
  8. Termin zapłaty i zakupu:

Przekazanie środka trwałego nastąpi po zawiadomieniu o przyjęciu oferty oraz uiszczeniu na konto PKO BP 46 1020 4795 0000 9602 0331 9589, lub w kasie Urzędu Gminy Dobra, należytej opłaty wynikającej ze złożonej oferty, w terminie 7 dni od dnia poinformowania oferenta.

 

Wójt Gminy Dobra

 Teresa Dera

   


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wioletta Czarnota

Data wytworzenia:
29 cze 2020

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
29 cze 2020, godz. 15:28

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
29 cze 2020, godz. 15:28