Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego
OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY ŚRODKA TRWAŁEGO
Wójt Gminy Dobra
ogłasza sprzedaż środka trwałego – samochód DAF - specjalny Pożarniczy
- Rok produkcji: 1995 Pojemność silnika: 1968,00 cm3
Stan licznika: 28 519 Kolor: czerwony
Rodzaj paliwa: Diesel Liczba miejsc: 7
Dodatkowe wyposażenie: hak
Samochód posiada ważne OC do dnia 30.07.2020 r., natomiast przegląd do dnia 30.10. 2020 r.
Samochód jest sprawny, dotychczas użytkowany był przez Ochotniczą Straż Pożarną.
- Nazwa i siedziba sprzedawcy:
Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra,
- Miejsce i termin przetargu:
Otwarcie kopert nastąpi w dniu 24 lipca 2020 r. o godz. 1200 w siedzibie Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra,
- Miejsce, w którym można obejrzeć sprzedawany przedmiot trwały:
Miejscowość Dobra – Ochotnicza Straż Pożarna , tel. 512 385 027 p. Eugeniusz Wawrzoła
- Cena minimalna 25 000 zł brutto.
- Oferta powinna zawierać:
- Oferowaną cenę brutto.
- Dane oferenta (imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby, nr dowodu osobistego oraz NIP)
- Oświadczenie, że oferent przyjmuje warunki przetargu bez zastrzeżeń
- Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urzędu Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8 lub Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra.
- Oferty należy składać do dnia 23 lipca 2020 r. godz. 15.00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem „sprzedaż środka trwałego samochód DAF - specjalny Pożarniczy”.
- Ogłoszenie o sprzedaży oraz wybór najkorzystniejszej oferty bądź brak wyboru oferenta zostanie ogłoszony na stronie internetowej po adresem www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce zamówienia publiczne do 30 000 euro.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania wyboru oferty bez podania przyczyny
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 424 19 73, osoba do kontaktu: Wioletta Czarnota.
- Okres związania ofertą wynosi 14 dni.
- Kryterium wyboru oferty będzie oferowana cena. Przedmiot przetargu nabędzie oferent, który zaoferuje najwyższą cenę
- Termin zapłaty i zakupu:
Przekazanie środka trwałego nastąpi po zawiadomieniu o przyjęciu oferty oraz uiszczeniu na konto PKO BP 46 1020 4795 0000 9602 0331 9589, lub w kasie Urzędu Gminy Dobra, należytej opłaty wynikającej ze złożonej oferty, w terminie 7 dni od dnia poinformowania oferenta.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wioletta Czarnota Data wytworzenia:
29 cze 2020
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
29 cze 2020, godz. 15:28
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
29 cze 2020, godz. 15:28