Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra oraz prognozy wpływu na środowisko do wskazanej zmiany Studium - dla obrębów Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze i Mierzyn.

Ogłoszenie

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra oraz prognozy wpływu na środowisko do wskazanej zmiany Studium

  

                 Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r., poz. 647) oraz art. 39. ust.1 pkt 1, art. 40 w związku z art. 46 pkt 1, art. 50,ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(Dz.U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę GminyDobra uchwały  Nr IX/138/11 z dnia 27 października 2011roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, dla  obrębów Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze i Mierzyn, a także o przystąpieniu do opracowania prognozy wpływu na środowisko do wskazanej zmiany Studium.

Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do wymienionej zmiany studium i/lub prognozy oddziaływania na środowisko, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia  18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2001,Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.), w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16 a, 72-003 Dobra, e-mail:wydzial@dobraszczecinska.pl

Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.

Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest  Wójt Gminy Dobra.

Wójt Gminy Dobra 

Teresa Dera

Wniosek o zmianę w studium  >> pobierz 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
14 sie 2012

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
14 sie 2012, godz. 10:20

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
22 sie 2012, godz. 20:55