Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra w obrębie Bezrzecze
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Bezrzecze
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Dobra uchwały Nr XIII/206/2012 z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Bezrzecze wraz z prognozą oddziaływania na środowisko przeprowadzoną w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczy części działek nr 44/3 i 532 w obrębie Bezrzecze.
Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº, oraz we wt. od 8oo-15oo, od śr. do pt. w godz. od 7oo-15oo.
Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektu w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2001, Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.),w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16 a, 72-003 Dobra, e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.
Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.
Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra. Uwagi i wnioski złożone po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.
WÓJT GMINY DOBRA
TERESA DERA
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
22 sie 2012
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
22 sie 2012, godz. 20:32
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
22 sie 2012, godz. 20:33