Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, obręb Mierzyn 3

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY DOBRA

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, obręb Mierzyn 3.

 

Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późniejszymi zmianami) oraz art. 39, art. 40 w związku z art. 46 pkt. 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami)

 

zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Dobrauchwały Nr XXXII/442/2014 z dnia 24 kwietnia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, obręb Mierzyn 3 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
Obszar planu
miejscowego obejmuje działki nr 269/129, nr 269/130, nr 269/131, nr 269/132, nr 269/133, nr 269/134, nr 269/13 w obrębie Mierzyn 3

Przedmiotem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest przeznaczenie w/w działek na zabudowę mieszkaniową jednorodzinną z usługami nieuciążliwymi.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzenia projektu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Dobrej w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº oraz we wt. od 8oo-15oo, od   śr. do pt. w godz. od 7oo-15oo.

Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w planu miejscowego oraz przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa  w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 262 z późniejszymi zmianami), w terminie 21 dni licząc od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra, e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.

 

Wniosek, uwaga powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek, należy podać tytuł prawny.

Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.

Wójt Gminy Dobra

      Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
12 wrz 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
12 wrz 2014, godz. 21:21

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
12 wrz 2014, godz. 21:21