Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Grzepnica, obejmującego działki nr 857/55-857/80

 

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY DOBRA

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Grzepnica, obejmującego działki nr 857/55-857/80 oraz opracowania prognozy wpływu na środowisko do wskazanego planu.

 

Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz art. 39 ust. 1, pkt 1, art. 40 w związku z art. 46 pkt. 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.)

zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Dobra uchwały Nr II/27/2014 Rady Gminy Dobra z dnia 30 grudnia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Grzepnica wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.


Przedmiotem planu jest przeznaczenie działek nr 857/55-857/80 obręb Grzepnica, pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną wolnostojącą, wraz z obsługą komunikacyjną i infrastrukturą techniczną.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzenia projektu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Dobrej w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº oraz we wt. od 8oo-15oo, od   śr. do pt. w godz. od 7oo-15oo.

Na podstawie  art. 17 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w planu miejscowego oraz przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa  w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.  262 z późniejszymi zmianami), w terminie do dnia 08.06.2015 r. na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra, e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.

Wniosek, uwaga powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek, należy podać tytuł prawny.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.

Wójt Gminy Dobra

      Teresa Dera

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
15 maj 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
15 maj 2015, godz. 11:23

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
15 maj 2015, godz. 11:23