Ogłoszenie o naborze wniosków na 2018 rok
Dobra, 12 września 2017 roku.
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Dobra ogłasza nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest w 2018 roku. Termin składania wniosków: do 30 marca 2018 r.
Miejsce składania wniosków: Urząd Gminy Dobra, ul. Lipowa 11A (na czas remontu budynku przy ul. Lipowej 51), Wołczkowo, 72-003 Dobra lub Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
Urząd jest czynny w godzinach: poniedziałek 800-1700, wtorek 800-1500, środa, czwartek, piątek 700- 1500.
Formularz wniosku jest dostępny na stanowisku Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Dobra, w sekretariatach urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Dobra: www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce WNIOSKI/DRUKI.
Sposób realizacji wniosków będzie uzależniony od wielkości pozyskanego przez Gminę na 2018 rok dofinansowania z WFOŚiGW w Szczecinie, bądź środków zabezpieczonych na ten cel w budżecie Gminy.
O pomoc mogą ubiegać się osoby fizyczne, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie Gminy Dobra, a także wspólnoty mieszkaniowe i spółdzielnie, przedstawiciele kościoła.
W ramach zadania planuje się pokryć w całości koszty związane z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem pokryć dachowych z eternitu oraz usunięciem materiałów zawierających azbest składowanych na posesjach.
Odbioru, transportu i przekazania do utylizacji dokona firma wybrana przez Wójta Gminy w trybie zapytania ofertowego bądź przetargu.
Uwaga!!! Właściciel nieruchomości sam pokrywa koszty nowego pokrycia dachowego.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu Gminy Dobra można uzyskać pod nr tel.: 91 311 38 40.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Majerczyk-Nowak Data wytworzenia:
12 wrz 2017
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
12 wrz 2017, godz. 13:48
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
12 wrz 2017, godz. 13:48