Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. realizacji świadczenia wychowawczego w Zespole Świadczeń Rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej

OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

DS. REALIZACJI ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO
W ZESPOLE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBREJ

 

Na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz.1202) 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

ul. Graniczna 24a
72-003 Dobra

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. realizacji świadczenia wychowawczego
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej ul. Graniczna 24a
72-003  Dobra

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Graniczna 24a

72-003 Dobra

 

II. Stanowisko pracy:

Wolne stanowisko urzędnicze ds. realizacji  świadczenia wychowawczego w Ośrodku Pomocy Społecznej

 

III. Miejsce pracy:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej ul. Graniczna 24 a

 

IV. Nawiązanie stosunku pracy:

1.   Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 1 marca 2017 r.

2.   Forma zatrudnienia: umowa o pracę

3.   Wymiar czasu pracy: pełny etat

4.   Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.

5.   W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

 

V. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie.

2. Wykształcenie wyższe magisterskie

3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.

 

 

Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość przepisów;

            1)  ustawy z dnia 11 lutego 2016 o pomocy państwa w wychowaniu dzieci   

            2)  ustawy o świadczeniach rodzinnych

            3)  ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego

            4)  ustawy o samorządzie gminnym

            6)  ustawy o Finansach publicznych

            7)  ustawy o dostępie do informacji publicznej

            8)  ustawy o ochronie danych osobowych  

2.  Wysoka kultura osobista.

3.  Umiejętność planowania sprawnej organizacji pracy.

4.  Kreatywność i samodzielność w działaniu.

5.  Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, odporność na stres.

6. Terminowość, rzetelność, dokładność i odpowiedzialność wykonywanych zadań.

7.  Mile widziane doświadczenie zawodowe, zwłaszcza w administracji publicznej.

 

VI.  Zakres wykonywania zadań na stanowisku

1. Przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie świadczenia wychowawczego dla osób  wychowujących  dzieci do 18-go roku życia. 

2.  Przyjmowanie i weryfikacja wniosków (wraz z załączoną dokumentacją) o przyznanie świadczenia wychowawczego.

3.  Ustalanie uprawnień lub braku uprawnień do świadczenia wychowawczego.

4.  Wydawanie decyzji administracyjnych w powyższych sprawach.

5.  Przekazywanie odwołań do Samorządowego Kolegium Odwoławczego

6.  Sporządzanie  list wypłat dla osób uprawnionych do świadczenia wychowawczego.

7.  Prowadzenie ewidencji osób uprawnionych i wprowadzanie do systemu teleinformatycznego.

8.  Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach nienależnie pobranych świadczeń.

9.  Przekazywanie wniosków wraz z dokumentami do marszałka województwa w sprawach w których mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.

  10.  Sporządzanie pism i udzielanie odpowiedzi w sprawach objętych zakresem zagadnień na zajmowanym stanowisku.

11.  Sporządzanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie.

12.  Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.

  13.  Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych w ramach powierzonego zakresu czynności.

  14.  Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowgo.

15.  Sporządzanie sprawozdań statystycznych wynikających z obowiązujących przepisów prawa i każdorazowo na potrzeby Wojewody i MPIPS.

16. Sporządzanie informacji i analiz w zakresie wydatkowanych środków i zapotrzebowania na środki związane z realizacją świadczeń wychowawczych.     

17. Analiza wydatków i zgłaszanie zapotrzebowania na środki finansowe do kierownika jednostki.

18. Współpraca z Urzędem Skarbowym, Powiatowym Urzędem Pracy oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania zaświadczeń i informacji w sprawach o ustalenie uprawnień do świadczenia wychowawczego.

19. Współpraca z innymi stanowiskami pracy oraz organami publicznymi w zakresie niewłaściwego wydatkowania świadczenia wychowawczego w ramach powierzonego zakresu czynności.

20. Przygotowanie sprawozdań na  potrzeby Wójta Gminy i Rady Gminy.

21. Przygotowywanie projektów prawa miejscowego.

22. Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy w Dobrej.

23. Wykonywanie czynności technicznych związanych z pieczętowaniem decyzji, kopertowaniem, adresowaniem, sporządzaniem zwrotek.

24. Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy;

  1. Praca będzie wykonywana w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej ul. Graniczna 24 a, w Zespole Świadczeń Rodzinnych.
  2. Praca o charakterze biurowym przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  3. Narzędzia i materiały pracy: Komputer, drukarka, fax, telefon.
  4. Stres zawiązany z podzielnością uwagi przy koordynowaniu i wykonywaniu wielu spraw jednocześnie.
  5. Praca w dni robocze tygodnia w godzinach pracy Ośrodka: pon.8-17, wt.8-15, środa – piątek 7-15.
  6. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 

 

VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.

 

IX. Wymagane  dokumenty

1.  List motywacyjny.

2.  Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej

3.  Kwestionariusz osobowy kandydata >> pobierz

4.  Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.

7. Kserokopia dowodu osobistego.

8. Kserokopia dokumentu prawa jazdy.

 9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych.

10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych >> pobierz

11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe >> pobierz

12. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na w.w. stanowisku >> pobierz

13. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) >> pobierz

 

X. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

 

1.  W sekretariacie Urzędu Gminy Dobra lub pocztą na adres: 

Urząd Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra 

2.  W siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej, lub pocztą na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Graniczna 24a 72-003 Dobra

 

w  terminie do dnia 20 luty do godz. 15:00 w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. realizacji świadczenia wychowawczego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej”

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 20 luty 2017 r. do godz. 15.00.

 

W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy w Dobrej lub Ośrodka Pomocy Społecznej)

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy lub do Ośrodka Pomocy Społecznej po dniu 20 luty 2017 r. nie będą rozpatrywane, jak również oferty które zostaną przesłane pocztą elektroniczną.

 

 

XI  Dodatkowe informacje:

  1. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
  2. Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych nie będą informowani.
  3. Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl), oraz na stronie internetowej ośrodka.
  4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na stanowisko pracownika socjalnego są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

  

Uwaga:

Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz.2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1202 z późniejszymi zmianami)”

 

Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego etapu naboru.

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Krystyna Ryszkiewicz Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej tel. (91) 424-19-79

 

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Krystyna Ryszkiewicz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krystyna Ryszkiewicz

Data wytworzenia:
03 lut 2017

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
03 lut 2017, godz. 11:54

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
03 lut 2017, godz. 11:59