Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Inwestycji

Dobra, dnia 01 sierpnia 2014 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.5.2014.TG

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W WYDZIALE DS. KOMUNALNYCH I INWESTYCJI

W URZĘDZIE GMINY DOBRA

Z SIEDZIBĄ W DOBREJ PRZY UL. GRANICZNEJ 24A

 

STANOWISKO DS. INWESTYCJI

( nazwa stanowiska )

 

 

            Na podstawie art. 11, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. Inwestycji

w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji

w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

II. Stanowisko pracy:          

Stanowisko ds. Inwestycji w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra.

III. Miejsce pracy:

Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej

Wydział ds. Komunalnych Inwestycji

ul. Graniczna 24a

72-003 Dobra

 

IV. Nawiązanie stosunku pracy:

  1. Nawiązanie stosunku pracy:          od dnia 01 września 2014 r.
  2. Forma zatrudnienia:                            Umowa o pracę.
  3. Wymiar czasu pracy:                           Pełny etat.
  4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
  5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

 

V. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe.
  3. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.
  6. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

 

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw:

1) ustawy Prawo budowlane,

2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

3) ustawy o Finansach publicznych,

4) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,

5) ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,

6) ustawy o ochronie danych osobowych,

7) ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.

8) znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

2. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.

3. Znajomość topografii Gminy Dobra.

4. Wysoka kultura osobista.

5. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.

6. Komunikatywność, umiejętność współpracy.

7. Umiejętność publicznego prezentowania stanowiska.

8. Samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.

9. Dyspozycyjność.

10. Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej),

                                                                                                                                  

VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Gminy Dobra, w tym:

  1. Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
  2. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
  3. Udział w przekazywaniu placów budów i w odbiór robót.
  4. Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
  5. Współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami.
  6. Opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji.
  7. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji.
  8. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu gminy.
  9. Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
  10. Obowiązek prowadzenia ewidencji wydatków, w tym wydatków inwestycyjnych
    i uzgadnianie z pracownikiem księgowości wartości tych nakładów, co najmniej raz
    w roku (zwłaszcza na koniec roku) z wartościami wynikającymi z ksiąg rachunkowych.
  11. Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
  12. Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
    i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.
  13. Przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy
    i Komisji.
  14. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień.
  15. Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej, w ramach powierzonego zakresu czynności.
  16. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w Urzędzie Gminy Dobra.
  17. Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku pracy, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
  18. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych w ramach powierzonego zakresu czynności.
  19. Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań.
  20. Wykonywanie obowiązków w zakresie sprawozdawczości statystycznej.
  21. Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta oraz na potrzeby Rady Gminy.
  22. Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb zewnętrznych Organów.
  23. Właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie akt do archiwum.
  24. Usprawnianie własnej organizacji, metod i form pracy.
  25. Zapewnienie sprawnej merytorycznej i uprzejmej obsługi interesantów.
  26. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:

  1. Praca wykonywana będzie w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy Dobra
    z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a.
  2. Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
  3. Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
  5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
  6. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (toaleta, winda).
  7. Praca w godzinach: poniedziałek 8.00-17.00, wtorek 8.00-15.00, środa-piątek 7.00-15.00.

 

VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.

 

IX. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz (pdf)
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem).
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych
    i dodatkowych.
  7. Kserokopia dowodu osobistego.
  8. Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
  9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych >> pobierz.
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe >> pobierz.
  12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. inwestycji  >> pobierz.
  13. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) >> pobierz.

 

X. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie :

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
  2. pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji
    w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra”.

Oferty należy składać w terminie:           do dnia 12 sierpnia 2014 r.

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 12 sierpnia 2014 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

XI. Dodatkowe informacje:

            1. Kandydaci o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru (spełniający wymogi formalne) zostaną jednocześnie powiadomieni o terminie, miejscu oraz godzinie jego przeprowadzenia.

            2. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.

            3. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

            4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu:

91 424 44 93 Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra.

Wójt

Teresa Dera

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
01 sie 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
01 sie 2014, godz. 07:03

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
01 sie 2014, godz. 08:02