Ogłoszenie - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Inwestycji
Dobra, dnia 01 sierpnia 2014 r.
Nasz znak: ZO.OK.2110.5.2014.TG
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE DS. KOMUNALNYCH I INWESTYCJI
W URZĘDZIE GMINY DOBRA
Z SIEDZIBĄ W DOBREJ PRZY UL. GRANICZNEJ 24A
STANOWISKO DS. INWESTYCJI
( nazwa stanowiska )
Na podstawie art. 11, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)
Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. Inwestycji
w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
II. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. Inwestycji w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra.
III. Miejsce pracy:
Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej
Wydział ds. Komunalnych Inwestycji
ul. Graniczna 24a
72-003 Dobra
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
- Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 01 września 2014 r.
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: Pełny etat.
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
V. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe.
- Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Bardzo dobra znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw:
1) ustawy Prawo budowlane,
2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
3) ustawy o Finansach publicznych,
4) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
5) ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,
6) ustawy o ochronie danych osobowych,
7) ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
8) znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
2. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
3. Znajomość topografii Gminy Dobra.
4. Wysoka kultura osobista.
5. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
6. Komunikatywność, umiejętność współpracy.
7. Umiejętność publicznego prezentowania stanowiska.
8. Samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
9. Dyspozycyjność.
10. Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej),
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Gminy Dobra, w tym:
- Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
- Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
- Udział w przekazywaniu placów budów i w odbiór robót.
- Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
- Współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami.
- Opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji.
- Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji.
- Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu gminy.
- Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
- Obowiązek prowadzenia ewidencji wydatków, w tym wydatków inwestycyjnych
i uzgadnianie z pracownikiem księgowości wartości tych nakładów, co najmniej raz
w roku (zwłaszcza na koniec roku) z wartościami wynikającymi z ksiąg rachunkowych. - Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
- Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym. - Przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy
i Komisji. - Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień.
- Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej, w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Współpraca z innymi stanowiskami pracy w Urzędzie Gminy Dobra.
- Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku pracy, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań.
- Wykonywanie obowiązków w zakresie sprawozdawczości statystycznej.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta oraz na potrzeby Rady Gminy.
- Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb zewnętrznych Organów.
- Właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie akt do archiwum.
- Usprawnianie własnej organizacji, metod i form pracy.
- Zapewnienie sprawnej merytorycznej i uprzejmej obsługi interesantów.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
- Praca wykonywana będzie w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy Dobra
z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a. - Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
- Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (toaleta, winda).
- Praca w godzinach: poniedziałek 8.00-17.00, wtorek 8.00-15.00, środa-piątek 7.00-15.00.
VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.
IX. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz (pdf)
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem). - Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. - Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych
i dodatkowych. - Kserokopia dowodu osobistego.
- Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych >> pobierz.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe >> pobierz.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. inwestycji >> pobierz.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) >> pobierz.
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie :
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
- pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji
w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra”.
Oferty należy składać w terminie: do dnia 12 sierpnia 2014 r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 12 sierpnia 2014 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
XI. Dodatkowe informacje:
1. Kandydaci o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru (spełniający wymogi formalne) zostaną jednocześnie powiadomieni o terminie, miejscu oraz godzinie jego przeprowadzenia.
2. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
3. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu:
91 424 44 93 Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
01 sie 2014
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
01 sie 2014, godz. 07:03
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
01 sie 2014, godz. 08:02