Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oferta zatrudnienia na wolne stanowisko Pracownik Socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej

OFERTA   ZATRUDNIENIA 
NA  WOLNE STANOWISKO PRACOWNIK SOCJALNY 

W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBREJ

72-003  Dobra, ul. Graniczna 24a

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej 72-003  Dobra, ul. Graniczna 24a

ogłasza nabór   kandydatów  na wolne stanowisko pracy  pracownik socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej

 

I. Nazwa i adres jednostki: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra

II. Stanowisko pracy: Pracownik socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej

III. Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej ul. Graniczna 24 a

IV. Nawiązanie stosunku pracy:

1.   Nawiązanie stosunku pracy;  od dnia  01  października  2015 r.

2.   Forma zatrudnienia;  umowa o pracę

3.   Wymiar czasu pracy; pełny etat

4.   Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy  o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.

V. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania  niezbędne:

  1. Posiadanie dyplomu uzyskania tytułu zawodowego pracownika socjalnego lub   dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych lub dyplomu wyższej szkoły zawodowej o specjalności praca socjalna do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:  pedagogika, pedagogika specjalna,  politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie (zgodnie z art.116  ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy  Społecznej tekst jednolity:   Dz.U. z 2015 r. poz.163)
  2. Posiadanie prawo jazdy kategorii B.
  3. Posiadanie samochodu osobowego z możliwością używania go do celów służbowych.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Niekaralność  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku pracownika socjalnego.
  7. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  8. Znajomość obsługi komputera.

Wymagania dodatkowe:

1.  Znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej ( tekst  jednolity ; Dz.U. z 2015 r. poz.163)

2.  Wysoka kultura osobista 

3.  Keatywność i samodzielność w działaniu

4.  Umiejętność pracy w zespole, oraz komunikacji interpersonalnej.

5.  Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, odporność na stres

6. Terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.

7.  Mile widziane doświadczenie zawodowe w zawodzie pracownika socjalnego.

 

VI.  Zakres wykonywania zadań na stanowisku pracownika socjalnego:

  1.  Przyjmowanie wniosków w zakresie udzielenia  pomocy
  2. Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych.
  3. Praca w projektach  EFS realizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
  4. Świadczenie pracy socjalnej na rzecz osób, rodzin i grup społecznych wymagających pomocy.
  5. Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do zawarcia kontraktu  socjalnego i realizacja zadań w nim zawartych.
  6. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin,   grup i środowisk społecznych.
  7. Wspieranie osób, rodzin i grup społecznych  w wysiłkach zmierzających dopoprawy  sytuacji życiowej.
  8. Współpraca i współdziałanie  z jednostkami administracji rządowej i samorządu  terytorialnego, instytucjami, organizacjami, asystentem rodziny oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz osób potrzebujących.
  9. Przygotowywanie decyzji administracyjnych.
  10. Wprowadzanie wywiadów środowiskowych  do systemu ZETO „Opieka”.
  11. Przygotowywanie list wypłat świadczeń z pomocy.
  12. Obsługa organizacyjno-techniczna Zespołu Interdyscyplinarnego w Dobrej i grup   roboczych (m.in. prowadzenie dokumentacji Zespołu i grup roboczych, organizowanie i powiadamianie o terminach spotkań; itp. …)
  13. Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu  czynności..

Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:

  1. Należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłoweprzechowywanie  prowadzonych przez siebie akt i dokumentów
  2. Prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy,  wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego.
  3. Znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów.
  4. Przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw.
  5. Sprawną i uprzejmą  obsługę interesantów.
  6. Przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej.
  7. Przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz    instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi.
  8. Uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji.
  9. Posługiwanie się powierzonym sprzętem zwłaszcza komputerowym, programami i   wyposażeniem stanowiska, jak również materiałami zgodnie z   ich  przeznaczeniem i wykorzystanie wyłącznie do celów związanych z wykonywaną  pracą.

VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca będzie wykonywana w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej ul. Graniczna 24 a, oraz na terenie gminy Dobra.
  2. Praca przy  monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  3. Narzędzia i materiały pracy: Komputer, drukarka, fax, telefon.
  4. Podzielność uwagi przy koordynowaniu i wykonywaniu wielu spraw jednocześnie.
  5. Praca w dni robocze tygodnia w godzinach pracy Ośrodka; pon.8-17, wt.8-15, środa – piątek; 7-15.
  6. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

 

IX. Wymagane  dokumenty

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata >> pobierz.
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność oryginałem).
  5. Kerokopie dokumentów  (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  7. Kserokopia dowodu osobistego.
  8. Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
  9. Oświadczenie kandydata o możliwości korzystania z samochodu osobowego do celów służbowych.
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, że posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie go na stanowisku pracownika socjalnego >> pobierz.
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, że posiada pełną zdolność do czynności  prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych  >> pobierz.
  12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, że nie był  skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe >> pobierz.
  13. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie  danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury  konkursowej  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych  osobowych (tj.  Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) >> pobierz.

 

 X. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1.  W sekretariacie  Urzędu Gminy Dobra  lub pocztą na adres: 

                 Urząd  Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a,  72-003 Dobra 

2.  W  siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej, lub  pocztą na adres:

                Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Graniczna 24a  72-003 Dobra

 

w  terminie do dnia 18 września 2015 r. do godz. 15,00  w  zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji  i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownik socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej”.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie,  jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia  18 września  br (włącznie) do godz. 15,00.

W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy w Dobrej lub Ośrodka Pomocy Społecznej)

Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy lub do Ośrodka Pomocy Społecznej  po dniu 18 września br.  nie będą rozpatrywane, jak również oferty które zostaną przesłane pocztą elektroniczną.

XI  Dodatkowe informacje:

  1. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie  powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  2. Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych nie będą informowani.
  3. Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl), oraz na stronie internetowej ośrodka .
  4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na stanowisko pracownika socjalnego są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

    Uwaga:

Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1202)

Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratą szansy na przejście do drugiego etapu naboru.

  Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym  czasie bez podania przyczyny.

  Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Sylwia Balgierowska – główna  księgowa w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej tel. (91) 424-19-79.

 

                                                 Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                                              Krystyna  Ryszkiewicz

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
06 wrz 2015

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
06 wrz 2015, godz. 17:36

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
06 wrz 2015, godz. 17:50