Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. kancelaryjnych w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska

Dobra, dnia 17 sierpnia 2015 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.7.2015.TG                                   

 

OFERTA  ZATRUDNIENIA

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza konkurs na stanowisko ds. kancelaryjnych

w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Gminy Dobra

z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51

 ( umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika )

 

 

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

 

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko ds. kancelaryjnych w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51. 

 

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy:

Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie

Wydział ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska

Wołczkowo, ul. Lipowa 51

72-003 Wołczkowo

 

  1. Nawiązanie stosunku pracy:

Nawiązanie stosunku pracy nastąpi:             od dnia 01 września 2015 r.

 

  1. Forma zatrudnienia:
  1. Umowa o pracę na czas określonyna czas zastępstwa pracownika
    od dnia 01 września 2015 r. do dnia 01 września 2016 r., w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa wynosi:
    3 dni robocze.
  3. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.

 

IV. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe.
  3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw:
  1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
    i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Ustawy o Finansach publicznych.
  3. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  4. Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
  5. Ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego.
  6. Ustawy o ochronie danych osobowych.
  7. Ustawy o dostępie do informacji publicznej,

oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.

  1. Wysoka kultura osobista.
  2. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  3. Umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres.
  4. Umiejętność pracy w zespole.
  5. Komunikatywność.
  6. Samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
  7. Terminowość.
  8. Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej).
  9. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

                                                                                                                                  

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Obsługa sekretariatu Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie, w zakresie:

1) Przyjmowanie korespondencji od interesantów.

2) Rejestrowanie przesyłek wpływających do urzędu, polegające na umieszczeniu w dowolnej kolejności w rejestrze prowadzonym na nośniku papierowym:

  1. liczby porządkowej.
  2. daty wpływu przesyłki do podmiotu.
  3. tytułu, czyli zwięzłego odniesienia się do treści przesyłki.
  4. nazwy podmiotu, od którego pochodzi przesyłka, z określeniem, czy jest to instytucja, czy osoba fizyczna.
  5. daty widniejącej na przesyłce.
  6. znaku występującego na przesyłce.
  7. wskazania, komu przydzielono przesyłkę; w szczególności mogą to być osoba, komórka organizacyjna lub w przypadku przesyłki mylnie doręczonej – dostawca  usług pocztowych lub właściwy adresat.
  8. liczby załączników, jeżeli zostały dołączone do przesyłki.
  9. dodatkowych informacji, jeżeli są potrzebne.

3) Przekazywanie Kierownikowi Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska UG Dobra korespondencji do dekretacji.

4) Rozdział zadekretowanych pism na poszczególne stanowiska pracy.

5) Prowadzenie rejestru przesyłek wychodzących na nośniku papierowym lub w postaci elektronicznej, zawierającego w szczególności następujące informacje:

  1. liczbę porządkową.
  2. datę przekazania wysyłki do adresatów lub operatorowi pocztowemu.
  3. nazwę podmiotu, do którego wysyłano przesyłkę, w przypadku przesyłek kierowanych do wielu podmiotów dopuszcza się nadanie nazwy zbiorowej charakteryzującej łącznie adresatów (np. urzędy gmin, szkoły podstawowe).
  4. znak sprawy wysyłanego pisma.
  5. sposób przekazania przesyłki (np. list zwykły, polecony, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, faks, poczta elektroniczna itp.).

6) Przekazywanie do Urzędu Gminy Dobra przy ul. Szczecińskiej 16a dwóch egzemplarzy rejestru przesyłek pocztowych wraz z przesyłkami przygotowanymi
i ostemplowanymi do wysyłki na koniec każdego dnia pracy.

  1. Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
  2. Sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby Kierownika Wydziału.
  3. Sporządzanie listy obecności pracowników Wydziału.
  4. Sporządzanie planu urlopów pracowników Wydziału.
  5. Rozliczanie nadgodzin pracowników zatrudnionych w Wydziale w oparciu o ewidencję pracy
    w godzinach nadliczbowych i książkę wyjść prywatnych.
  6. Udzielanie interesantom informacji w podstawowym zakresie funkcjonowania komórek organizacyjnych Wydziału.
  7. Prowadzenie rejestru wniosków o wydanie opinii prawnej, składanych przez pracowników Urzędu Gminy Dobra do Radcy prawnego obsługującego Gminę Dobra.
  8. Pobór opłaty skarbowej na podstawie kwitariusza przychodowego i przekazywanie gotówki do kasy Urzędu następnego dnia po pobraniu.
  9. Znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  10. Przestrzeganie zasad i trybu wykonywania czynności zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  11. Współpraca ze stanowiskami pracy w zakresie udzielania wyjaśnień w sprawie przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego.
  12. Przyjmowanie w stanie uporządkowanym materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych stanowisk pracy.
  13. Przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie pełnej ewidencji.
  14. Merytoryczna opieka nad umowami z zakresu bieżącej działalności Urzędu:

1) w zakresie obsługi kserokopiarki.

2) w zakresie umowy najmu i dostawy wody.

  1. Prowadzenie ewidencji kart drogowych, rozliczanie ilości pobranego i zużytego paliwa do samochodów służbowych i wszystkich spraw związanych z pojazdami służbowymi:

1) o numerze rejestracyjnym ZPL 18700, pozostającym w dyspozycji Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Dobra.

2) o numerze rejestracyjnym ZPL 25966, pozostającym w dyspozycji Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Dobra.

  1. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Wydziału w niezbędny sprzęt biurowy, materiały biurowe i kancelaryjne, pieczęcie, tonery  oraz w środki czystości.
  2. Aktualizacja informacji na tablicy ogłoszeń.
  3. Wykonywanie innych poleceń  przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:

  1. Praca wykonywana będzie w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51.
  2. Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
  3. Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
  5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
  6. Praca w godzinach: poniedziałek 8.00-17.00, wtorek 8.00-15.00, środa-piątek 7.00-15.00.

VII. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy - pobierz
  4. Kserokopie świadectw pracy.
  5. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  6. Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
  7. Kserokopię dokumentu prawa jazdy.
  8. Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz
  9. Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. kancelaryjnych - pobierz
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - pobierz
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182). - pobierz

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
  2. pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko ds. kancelaryjnych
    w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Dobra”.

 

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie:

do dnia 25 sierpnia 2015 r. do godz. 15.00.

W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Sekretariatu Urzędu).

Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 25 sierpnia 2015 r. oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.

 

  1. Dodatkowe informacje:
    1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu konkursu, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (test pisemny, rozmowa kwalifikacyjna), drogą telefoniczną lub elektroniczną.
    2. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
    3. Informacja o wyniku konkursu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
  2. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku konkursu na
    ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

 

UWAGA:

Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne
i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202)”.

Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu konkursu.

 

Dodatkowych informacji dotyczących konkursu udzielają:

Rozalia Adamska, Sekretarz Gminy Dobra,

Nr telefonu kontaktowego:    91 311 34 17 ;

Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra,

Nr telefonu kontaktowego:    91 424 44 93 ;

Wójt

Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
17 sie 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
17 sie 2015, godz. 16:49

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
17 sie 2015, godz. 16:55