Oferta zatrudenia - Pomoc Administracyjna - wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach II
Dobra, dnia 19 grudnia 2014 r.
Nasz znak: ZO.OK.210.24.2014.TG
Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
ogłasza konkurs na stanowisko
Pomoc Administracyjna – wychowawca
w Świetlicy środowiskowej
w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach
Warunki zatrudnienie:
a. Miejsce Pracy:
Świetlica środowiskowa w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach
b. Wymiar czasu pracy:
1/2 etatu
c. Umowa o pracę:
na czas zastępstwa od dnia 07 stycznia 2015r. do dnia 30 czerwca 2015r.
d. Wynagrodzenie zasadnicze:
1.300,00 złotych brutto ( 1/2 z 2.600,00 złotych brutto )
e. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.
f. Czas pracy, zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami, wynosi 20 godzin tygodniowo w przypadku pracownika zatrudnionego w wymiarze 1/2 etatu.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
-
posiada obywatelstwo polskie.
-
posiada wykształcenie wyższe:
- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub,
- na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej.
-
posiada co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
-
posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
-
nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona.
-
wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
Wymagania dodatkowe:
-
Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
-
Umiejętność organizacji pracy.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Kreatywność.
-
Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
-
Prawo jazdy kategorii B.
Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:
-
Rozwijanie zainteresowań wychowanków świetlicy w ramach zajęć tematycznych, stwarzanie warunków do samorealizacji.
-
Wspieranie w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rodzinnych i rówieśniczych.
-
Pomoc w nauce.
-
Stwarzanie warunków do nabywania umiejętności interpersonalnych oraz przebywania i pracy w grupie.
-
Prowadzenie zajęć wspierających rozwój zainteresowań i zdolności: plastycznych, teatralnych, tanecznych, modelarskich.
-
Prowadzenie zajęć rozwijających sprawność fizyczną (np. gry zespołowe, zabawy zręcznościowe).
-
Organizacja czasu wolnego (np. gry i zabawy, uczestnictwo w imprezach kulturalnych np. koncertach, wystawach, organizowanie wycieczek).
-
Uczenie poszanowania tradycji, ciągłości kulturowej.
-
Przygotowywanie dzieci do podejmowania odpowiedzialności za własne postępowanie oraz uczenie samodzielności w życiu.
-
Prowadzenie dokumentacji pracy z dziećmi w świetlicy.
-
Podejmowanie interwencji w sprawach dzieci i ich rodzin oraz współpraca z instytucjami – Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Szkołami, Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Dobrej.
-
Opracowywanie planu pracy i propozycji do projektu budżetu roku następnego.
-
Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
-
Współdziałanie z Dyrektorem i nauczycielami Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzędzinach
-
Wykonywanie poleceń Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzędzinach, który sprawuje nadzór pedagogiczny i bezpośredni nadzór merytoryczny nad działaniem świetlicy środowiskowej.
-
Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza Gminy w ramach powierzonego zakresu czynności.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
-
Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
-
List motywacyjny.
-
Kwestionariusz osobowy - pobierz (pdf)
-
Kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie.
-
Kserokopie świadectw pracy.
-
Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
-
Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
-
Kserokopię dokumentu prawa jazdy.
-
Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych - pobierz (pdf)
-
Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz (pdf)
-
Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona ani zawieszona - pobierz (pdf)
-
Oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – tylko w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego - pobierz (pdf)
-
Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Pomocy administracyjnej – wychowawcy w świetlicy środowiskowej - pobierz (pdf)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Pomoc administracyjna – wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Rzędzinach”.
Oferty należy składać w terminie: do dnia 31 grudnia 2014 roku do godz. 12.00.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 31 grudnia 2014 r. do godz. 12.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).
Osoba do kontaktu:
Pani Tamara Gębuś Inspektor ds. Kadr w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, telefon kontaktowy 91 424 44 93.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
19 gru 2014
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
19 gru 2014, godz. 14:11
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
19 gru 2014, godz. 14:18