Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oferta zatrudenia - Pomoc Administracyjna - wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach II

Dobra, dnia 19 grudnia 2014 r.

Nasz znak: ZO.OK.210.24.2014.TG

 

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza konkurs na stanowisko

Pomoc Administracyjna – wychowawca

w Świetlicy środowiskowej

w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach

 

Warunki zatrudnienie:

a. Miejsce Pracy:

Świetlica środowiskowa w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach

b. Wymiar czasu pracy:

1/2 etatu

c. Umowa o pracę:

na czas zastępstwa od dnia 07 stycznia 2015r. do dnia 30 czerwca 2015r.

d. Wynagrodzenie zasadnicze:

1.300,00 złotych brutto ( 1/2 z 2.600,00 złotych brutto )

e. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.

f. Czas pracy, zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami, wynosi 20 godzin tygodniowo w przypadku pracownika zatrudnionego w wymiarze 1/2 etatu.

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. posiada obywatelstwo polskie.

  2. posiada wykształcenie wyższe:

- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub,

- na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej.

  1. posiada co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.

  2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona.

  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.

  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  6. posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.

  2. Umiejętność organizacji pracy.

  3. Umiejętność pracy w zespole.

  4. Kreatywność.

  5. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.

  6. Prawo jazdy kategorii B.

 

Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:

  1. Rozwijanie zainteresowań wychowanków świetlicy w ramach zajęć tematycznych, stwarzanie warunków do samorealizacji.

  2. Wspieranie w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rodzinnych i rówieśniczych.

  3. Pomoc w nauce.

  4. Stwarzanie warunków do nabywania umiejętności interpersonalnych oraz przebywania i pracy w grupie.

  5. Prowadzenie zajęć wspierających rozwój zainteresowań i zdolności: plastycznych, teatralnych, tanecznych, modelarskich.

  6. Prowadzenie zajęć rozwijających sprawność fizyczną (np. gry zespołowe, zabawy zręcznościowe).

  7. Organizacja czasu wolnego (np. gry i zabawy, uczestnictwo w imprezach kulturalnych np. koncertach, wystawach, organizowanie wycieczek).

  8. Uczenie poszanowania tradycji, ciągłości kulturowej.

  9. Przygotowywanie dzieci do podejmowania odpowiedzialności za własne postępowanie oraz uczenie samodzielności w życiu.

  10. Prowadzenie dokumentacji pracy z dziećmi w świetlicy.

  11. Podejmowanie interwencji w sprawach dzieci i ich rodzin oraz współpraca z instytucjami – Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Szkołami, Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Dobrej.

  12. Opracowywanie planu pracy i propozycji do projektu budżetu roku następnego.

  13. Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.

  14. Współdziałanie z Dyrektorem i nauczycielami Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzędzinach

  15. Wykonywanie poleceń Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzędzinach, który sprawuje nadzór pedagogiczny i bezpośredni nadzór merytoryczny nad działaniem świetlicy środowiskowej.

  16. Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza Gminy w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).

  2. List motywacyjny.

  3. Kwestionariusz osobowy - pobierz (pdf)

  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie.

  5. Kserokopie świadectw pracy.

  6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.

  7. Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.

  8. Kserokopię dokumentu prawa jazdy.

  9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych - pobierz (pdf)

  10. Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz (pdf)

  11. Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona ani zawieszona - pobierz (pdf)

  12. Oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – tylko w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego - pobierz (pdf)

  13. Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Pomocy administracyjnej – wychowawcy w świetlicy środowiskowej - pobierz (pdf)

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:

Urząd Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Pomoc administracyjna – wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Rzędzinach”.

Oferty należy składać w terminie: do dnia 31 grudnia 2014 roku do godz. 12.00.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 31 grudnia 2014 r. do godz. 12.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).

Osoba do kontaktu:

Pani Tamara Gębuś Inspektor ds. Kadr w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, telefon kontaktowy 91 424 44 93.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
19 gru 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
19 gru 2014, godz. 14:11

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
19 gru 2014, godz. 14:18