Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oferta pracy na stanowisko Pomoc Administratcyjna - Wychowawca w Świetlicy środowiskowej w miejscowości Łęgi

Dobra, dnia 20 marca 2015 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.2.2015.TG

 

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza konkurs na stanowisko

Pomoc Administracyjna – wychowawca

w Świetlicy środowiskowej w miejscowości Łęgi

 

 

Warunki zatrudnienia:

a) Miejsce Pracy:

Świetlica środowiskowa w miejscowości Łęgi.

b) Wymiar czasu pracy:

3/4 etatu.

c) Umowa o pracę:

Umowa o pracę czas określony

od dnia 02 lipca 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.

d) Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.

e) Czas pracy, zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami, wynosi 30 godzin tygodniowo w przypadku pracownika zatrudnionego w wymiarze
3/4 etatu.

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

  1. posiada obywatelstwo polskie.
  2. posiada wykształcenie wyższe:

- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub,

- na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej.

  1. posiada co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
  2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona.
  4. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
  2. Umiejętność organizacji pracy.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Kreatywność.
  5. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
  6. Prawo jazdy kategorii B.

 

Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:

  1. Rozwijanie zainteresowań wychowanków świetlicy w ramach zajęć tematycznych, stwarzanie warunków do samorealizacji.
  2. Wspieranie w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rodzinnych i rówieśniczych.
  3. Pomoc w nauce.
  4. Stwarzanie warunków do nabywania umiejętności interpersonalnych oraz przebywania i pracy w grupie.
  5. Prowadzenie zajęć wspierających rozwój zainteresowań i zdolności: plastycznych, teatralnych, tanecznych, modelarskich.
  6. Prowadzenie zajęć rozwijających sprawność fizyczną (np. gry zespołowe, zabawy zręcznościowe).
  7. Organizacja czasu wolnego (np. gry i zabawy, uczestnictwo w imprezach kulturalnych np. koncertach, wystawach, organizowanie wycieczek).
  8. Uczenie poszanowania tradycji, ciągłości kulturowej.
  9. Przygotowywanie dzieci do podejmowania odpowiedzialności za własne postępowanie oraz uczenie samodzielności w życiu.
  10. Prowadzenie dokumentacji pracy z dziećmi w świetlicy.
  11. Podejmowanie interwencji w sprawach dzieci i ich rodzin oraz współpraca z instytucjami – Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Szkołami, Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Dobrej.
  12. Opracowywanie planu pracy i propozycji do projektu budżetu roku następnego.
  13. Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
  14. Współdziałanie z Dyrektorem i nauczycielami Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzędzinach.
  15. Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza Gminy w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy - pobierz (pdf)
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  5. Kserokopie świadectw pracy.
  6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  7. Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
  8. Kserokopię dokumentu prawa jazdy.
  9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych - pobierz (pdf)
  10. Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz (pdf)
  11. Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona ani zawieszona - pobierz (pdf)
  12. Oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – tylko w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego - pobierz (pdf)
  13. Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Pomocy administracyjnej – wychowawcy w świetlicy środowiskowej - pobierz (pdf)

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:

 

Urząd Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

 

w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Pomoc administracyjna – wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Łęgach”.

 

Oferty należy składać w terminie: do dnia 10 kwietnia 2015 r.

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 10 kwietnia 2015 r. do godziny 15.00.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).

 

Osoba do kontaktu:

Pani Tamara Gębuś Inspektor ds. Kadr w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, telefon kontaktowy 91 424 44 93.

Wójt

Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
23 mar 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
23 mar 2015, godz. 13:35

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
23 mar 2015, godz. 13:42