Oferta pracy na stanowisko Pomoc Administratcyjna - Wychowawca w Świetlicy środowiskowej w miejscowości Łęgi
Dobra, dnia 20 marca 2015 r.
Nasz znak: ZO.OK.2110.2.2015.TG
Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
ogłasza konkurs na stanowisko
Pomoc Administracyjna – wychowawca
w Świetlicy środowiskowej w miejscowości Łęgi
Warunki zatrudnienia:
a) Miejsce Pracy:
Świetlica środowiskowa w miejscowości Łęgi.
b) Wymiar czasu pracy:
3/4 etatu.
c) Umowa o pracę:
Umowa o pracę czas określony
od dnia 02 lipca 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.
d) Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.
e) Czas pracy, zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami, wynosi 30 godzin tygodniowo w przypadku pracownika zatrudnionego w wymiarze
3/4 etatu.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- posiada obywatelstwo polskie.
- posiada wykształcenie wyższe:
- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub,
- na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej.
- posiada co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona.
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Kreatywność.
- Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
- Prawo jazdy kategorii B.
Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:
- Rozwijanie zainteresowań wychowanków świetlicy w ramach zajęć tematycznych, stwarzanie warunków do samorealizacji.
- Wspieranie w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rodzinnych i rówieśniczych.
- Pomoc w nauce.
- Stwarzanie warunków do nabywania umiejętności interpersonalnych oraz przebywania i pracy w grupie.
- Prowadzenie zajęć wspierających rozwój zainteresowań i zdolności: plastycznych, teatralnych, tanecznych, modelarskich.
- Prowadzenie zajęć rozwijających sprawność fizyczną (np. gry zespołowe, zabawy zręcznościowe).
- Organizacja czasu wolnego (np. gry i zabawy, uczestnictwo w imprezach kulturalnych np. koncertach, wystawach, organizowanie wycieczek).
- Uczenie poszanowania tradycji, ciągłości kulturowej.
- Przygotowywanie dzieci do podejmowania odpowiedzialności za własne postępowanie oraz uczenie samodzielności w życiu.
- Prowadzenie dokumentacji pracy z dziećmi w świetlicy.
- Podejmowanie interwencji w sprawach dzieci i ich rodzin oraz współpraca z instytucjami – Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Szkołami, Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Dobrej.
- Opracowywanie planu pracy i propozycji do projektu budżetu roku następnego.
- Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
- Współdziałanie z Dyrektorem i nauczycielami Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzędzinach.
- Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza Gminy w ramach powierzonego zakresu czynności.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy - pobierz (pdf)
- Kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
- Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
- Kserokopię dokumentu prawa jazdy.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych - pobierz (pdf) - Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz (pdf)
- Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona ani zawieszona - pobierz (pdf)
- Oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – tylko w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego - pobierz (pdf)
- Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Pomocy administracyjnej – wychowawcy w świetlicy środowiskowej - pobierz (pdf)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Pomoc administracyjna – wychowawca w Świetlicy środowiskowej w Łęgach”.
Oferty należy składać w terminie: do dnia 10 kwietnia 2015 r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 10 kwietnia 2015 r. do godziny 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).
Osoba do kontaktu:
Pani Tamara Gębuś Inspektor ds. Kadr w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, telefon kontaktowy 91 424 44 93.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
23 mar 2015
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
23 mar 2015, godz. 13:35
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
23 mar 2015, godz. 13:42