Oferta pracy na stanowisko ds. Ochrony Środowiska - Zastępstwo pracownika
Dobra, dnia 13 marca 2015 r.
Nasz znak: ZO.OK.2110.1.2015.TG
O F E R T A P R A C Y
Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a, 72 – 003 Dobra
o g ł a s z a
konkurs ofert
na stanowisko ds. ochrony środowiska
w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51
„ ZASTĘPSTWO PRACOWNIKA ”
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
Określenie stanowiska pracy:
Stanowisko ds. ochrony środowiska w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51.
Miejsce pracy:
Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51
Wydział ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska
Forma zatrudnienia:
- Umowa o pracę na czas określony: na czas zastępstwa pracownika od dnia 01.04.2015 r. do dnia 13 maja 2015 r. - z możliwością przedłużenia umowy o pracę.
- Wymiar czasu pracy: 2/5 etatu ( 16 godzin ).
- Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa wynosi: 3 dni robocze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Wymaganie niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe magisterskie o specjalnościach budownictwo lub budownictwo wodne.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony zdrowia.
- Prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw z zakresu budownictwa, budownictwa wodnego
i melioracji. - Znajomość przepisów:
- ustawy Prawo wodne.
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o Finansach publicznych,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw.
- Biegła znajomość komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność negocjacji.
- Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw dotyczących zmiany stosunków wodnych na gruntach, zgodnie
z ustawą Prawo wodne. - Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zmiany stosunków wodnych na gruncie.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zmian stosunków wodnych na gruncie.
- Zatwierdzanie pisemnej ugody w sprawie zmiany stosunków wodnych na gruncie
w drodze decyzji administracyjnej, na wniosek złożony przez właścicieli gruntów. - Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg
i wniosków w zakresie prowadzonych zadań. - Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy, w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych
w zakresie swoich obowiązków. - Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
- Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
- Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym. - Współpraca ze stanowiskiem ds. ochrony środowiska zajmującym się wydawaniem decyzji środowiskowych.
- Zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. ochrony środowiska, zajmującego się wydawaniem decyzji środowiskowych, w przypadku usprawiedliwionej nieobecności.
- Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownictwo Urzędu
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
- Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy
ul. Lipowej 51. - Praca o charakterze biurowym.
- Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalet.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz (pdf)
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
- Kserokopia dowodu osobistego.
- Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych >> pobierz.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe >> pobierz.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony środowiska >> pobierz.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn.zm.) >> pobierz.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
- pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Konkurs ofert na stanowisko ds. ochrony środowiska
w Urzędzie Gminy Dobra”.
Oferty należy składać w terminie: do dnia 24 marca 2015 r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 24 marca 2015 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku konkursu będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w jednostce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn.zm.).
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: 91 424 44 93 Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
16 mar 2015
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
16 mar 2015, godz. 08:29
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
16 mar 2015, godz. 08:32