Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oferta pracy na stanowisko ds. Ochrony Środowiska - Zastępstwo pracownika

Dobra, dnia 13 marca 2015 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.1.2015.TG

 

O F E R T A    P R A C Y

 

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a, 72 – 003 Dobra

o g ł a s z a

konkurs ofert

na stanowisko ds. ochrony środowiska

w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51

„ ZASTĘPSTWO PRACOWNIKA ”

 

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

 

Określenie stanowiska pracy:

Stanowisko ds. ochrony środowiska w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51.

 

Miejsce pracy:

Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51

Wydział ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska

 

Forma zatrudnienia:

  1. Umowa o pracę na czas określony:   na czas zastępstwa pracownika od dnia 01.04.2015 r. do dnia 13 maja 2015 r. - z możliwością przedłużenia umowy o pracę.
  2. Wymiar czasu pracy:   2/5 etatu ( 16 godzin ).
  3. Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa wynosi: 3 dni robocze.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymaganie niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe magisterskie o specjalnościach budownictwo lub budownictwo wodne.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony zdrowia.
  6. Prawo jazdy kategorii B.

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw z zakresu budownictwa, budownictwa wodnego
    i melioracji.
  2. Znajomość przepisów:
  • ustawy Prawo wodne.
  • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawy o Finansach publicznych,
  • ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,
  • ustawy o ochronie danych osobowych,
  • ustawy o dostępie do informacji publicznej,oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw.
  • Biegła znajomość komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność negocjacji.
  • Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw dotyczących zmiany stosunków wodnych na gruntach, zgodnie
    z ustawą Prawo wodne.
  2. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zmiany stosunków wodnych na gruncie.
  3. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zmian stosunków wodnych na gruncie.
  4. Zatwierdzanie pisemnej ugody w sprawie zmiany stosunków wodnych na gruncie
    w drodze decyzji administracyjnej, na wniosek złożony przez właścicieli gruntów.
  5. Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg
    i wniosków w zakresie prowadzonych zadań.
  6. Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy, w ramach powierzonego zakresu czynności.
  7. Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta.
  8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności.
  9. Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
  10. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych
    w zakresie swoich obowiązków.
  11. Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
  12. Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
  13. Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
    i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.
  14. Współpraca ze stanowiskiem ds. ochrony środowiska zajmującym się wydawaniem decyzji środowiskowych.
  15. Zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. ochrony środowiska, zajmującego się wydawaniem decyzji środowiskowych, w przypadku usprawiedliwionej nieobecności.
  16. Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownictwo Urzędu

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:

  1. Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy
    ul. Lipowej 51.
  2. Praca o charakterze biurowym.
  3. Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
  5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
  6. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalet.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz (pdf)
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  7. Kserokopia dowodu osobistego.
  8. Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
  9. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych  >> pobierz.
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe  >> pobierz.
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony środowiska  >> pobierz.
  12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą
    z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn.zm.)  >> pobierz.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
  2. pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Konkurs ofert na stanowisko ds. ochrony środowiska
    w Urzędzie Gminy Dobra”.

 

Oferty należy składać w terminie: do dnia 24 marca 2015 r.

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 24 marca 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

 

 Dodatkowe informacje:

            Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.

            Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

            Informacja o wyniku konkursu będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w jednostce.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn.zm.).

 

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: 91 424 44 93 Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra.

Wójt

Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
16 mar 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
16 mar 2015, godz. 08:29

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
16 mar 2015, godz. 08:32