Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oferta pracy

 

          Dobra, dnia 31 marca 2014 r.

Nasz znak: ZO.OK.210.   .2014.TG

 

O F E R T A   Z A T R U D N I E N I A

 

Wójt Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

ogłasza konkurs na stanowisko

 Sprzątaczka na Boisku sportowym w Mierzynie

 

 

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

II. Określenie stanowiska: Sprzątaczka.

 

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: Boisko sportowe w miejscowości Mierzyn przy ul. Długiej 20c;
  2. Nawiązanie stosunku pracy:
    1) Nawiązanie stosunku pracy nastąpi: od dnia 05 maja 2014 r.
    2) Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
    3) Wymiar czasu pracy:  1/2 etatu.
  3. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.

 

IV. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie zawodowe.
  3. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.

 

Wymagania  dodatkowe:

  1. Wysoka kultura osobista.
  2. Rzetelność i dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność.
  3. Umiejętność pracy w zespole.

 

V. Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:

  1. Wykonywanie prac porządkowych w Pawilonie sportowym, znajdującym się na boisku sportowym w miejscowości Mierzyn przy ul. Długiej 20c, poprzez:
  2. codzienne mycie podłóg, posadzek we wszystkich pomieszczeniach pawilonu.
  3. utrzymywanie w czystości wyposażenia pawilonu (biurka, stoły, szafy itp.).
  4. utrzymywanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych poprzez codzienne czyszczenie i odkażanie środkiem chemicznym muszli klozetowych, umywalek, kabin prysznicowych, mycie podłóg, luster.
  5. okresowe mycie okien, punktów świetlnych, drzwi wewnętrznych, drzwi wejściowych.
  6. utrzymywanie w czystości schodów wejściowych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w tym również balustrad.
  7. Systematyczne wietrzenie pomieszczeń w budynku.
  8. Zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek w pawilonie.
  9. Właściwe przechowywanie i zabezpieczenie materiałów, sprzętu i urządzeń powierzonych do wykonywania obowiązków służbowych, w czasie pracy, jak i po jej zakończeniu.
  10. Powiadamianie przełożonego o mających miejsce na terenie boiska zdarzeniach, mogących stanowić zagrożenie dla zdrowia lub życia przebywających tam osób lub mogących przynieść szkodę w mieniu gminy.
  11. Wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami czynności związanych z bezpiecznym
    i skutecznym zabezpieczeniem obiektu w zakresie BHP i ppoż.
  12. Zabezpieczenie mienia na obiekcie przed kradzieżą i dewastacją.
  13. Pomoc w organizacji spotkań okazjonalnych, imprez artystyczno-kulturalnych i sportowo rekreacyjnych.
  14. Prawidłowe gospodarowanie kluczami do poszczególnych pomieszczeń znajdujących się na obiekcie.
  15. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.


    VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:  Praca będzie odbywała się na terenie Boiska sportowego w miejscowości Mierzyn przy ul. Długiej 20c

Stanowisko pracy:

                        Praca zmianowa w dni powszednie, soboty, niedziele i święta zgodnie z harmonogramem pracy.

                        Stanowisko związane z pracą w różnych warunkach atmosferycznych, hałasem.

 

VII. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy >> pobierz. 
  4. Kserokopie świadectw pracy.
  5. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  6. Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
  7. Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe >> pobierz.
  8. Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sprzątaczki >> pobierz.  

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:

Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a,  72-003 Dobra

w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„Oferta pracy na stanowisko pracy Sprzataczki na Boisku sportowym w Mierzynie”.

Oferty należy składać w terminie: do dnia 11.04.2014 r. do godz. 15.00.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 11.04.2014 r.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).

Osoba do kontaktu:

Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra,

telefon kontaktowy: 91 424 44 93.

Wójt 

Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
31 mar 2014

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
31 mar 2014, godz. 11:07

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
31 mar 2014, godz. 11:08