Oferta pracy
Dobra, dnia 31 marca 2014 r.
Nasz znak: ZO.OK.210. .2014.TG
O F E R T A Z A T R U D N I E N I A
Wójt Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
ogłasza konkurs na stanowisko
Sprzątaczka na Boisku sportowym w Mierzynie
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
II. Określenie stanowiska: Sprzątaczka.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Boisko sportowe w miejscowości Mierzyn przy ul. Długiej 20c;
-
Nawiązanie stosunku pracy:
1) Nawiązanie stosunku pracy nastąpi: od dnia 05 maja 2014 r.
2) Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
3) Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu. - Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.
IV. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie zawodowe.
- Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
Wymagania dodatkowe:
- Wysoka kultura osobista.
- Rzetelność i dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność.
- Umiejętność pracy w zespole.
V. Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:
- Wykonywanie prac porządkowych w Pawilonie sportowym, znajdującym się na boisku sportowym w miejscowości Mierzyn przy ul. Długiej 20c, poprzez:
- codzienne mycie podłóg, posadzek we wszystkich pomieszczeniach pawilonu.
- utrzymywanie w czystości wyposażenia pawilonu (biurka, stoły, szafy itp.).
- utrzymywanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych poprzez codzienne czyszczenie i odkażanie środkiem chemicznym muszli klozetowych, umywalek, kabin prysznicowych, mycie podłóg, luster.
- okresowe mycie okien, punktów świetlnych, drzwi wewnętrznych, drzwi wejściowych.
- utrzymywanie w czystości schodów wejściowych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w tym również balustrad.
- Systematyczne wietrzenie pomieszczeń w budynku.
- Zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek w pawilonie.
- Właściwe przechowywanie i zabezpieczenie materiałów, sprzętu i urządzeń powierzonych do wykonywania obowiązków służbowych, w czasie pracy, jak i po jej zakończeniu.
- Powiadamianie przełożonego o mających miejsce na terenie boiska zdarzeniach, mogących stanowić zagrożenie dla zdrowia lub życia przebywających tam osób lub mogących przynieść szkodę w mieniu gminy.
-
Wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami czynności związanych z bezpiecznym
i skutecznym zabezpieczeniem obiektu w zakresie BHP i ppoż. - Zabezpieczenie mienia na obiekcie przed kradzieżą i dewastacją.
- Pomoc w organizacji spotkań okazjonalnych, imprez artystyczno-kulturalnych i sportowo rekreacyjnych.
- Prawidłowe gospodarowanie kluczami do poszczególnych pomieszczeń znajdujących się na obiekcie.
-
Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca będzie odbywała się na terenie Boiska sportowego w miejscowości Mierzyn przy ul. Długiej 20c
Stanowisko pracy:
Praca zmianowa w dni powszednie, soboty, niedziele i święta zgodnie z harmonogramem pracy.
Stanowisko związane z pracą w różnych warunkach atmosferycznych, hałasem.
VII. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy >> pobierz.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
- Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
- Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe >> pobierz.
- Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sprzątaczki >> pobierz.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:
Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„Oferta pracy na stanowisko pracy Sprzataczki na Boisku sportowym w Mierzynie”.
Oferty należy składać w terminie: do dnia 11.04.2014 r. do godz. 15.00.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 11.04.2014 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).
Osoba do kontaktu:
Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra,
telefon kontaktowy: 91 424 44 93.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
31 mar 2014
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
31 mar 2014, godz. 11:07
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
31 mar 2014, godz. 11:08