Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

OBWIESZCZENIE - przystąpienie do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Bezrzecze

 


OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY DOBRA

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Bezrzecze

 

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zago­spodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647, z późn. zmianami) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3. października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1277 z późn. zm.),

zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały Nr XXVII/382/2013 z dnia 24 października 2013 r.

w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego

w obrębie Bezrzecze, w rejonie ul. Szkolnej, przyjętego Uchwałą Nr XXXVIII/559/10 Rady Gminy Dobra z dnia 24. czerwca 2010 r.,

zmienionego Uchwałą Nr XVI/233/12 z dnia 28 czerwca 2012 r. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko 

w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.

 

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº, oraz śr.,czw. w godz. od 7oo-15oo.

Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektów, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji,
ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra,e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.

Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.

Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest  Wójt Gminy Dobra.

 

Wójt Gminy Dobra

        Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
07 lis 2013

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
07 lis 2013, godz. 15:50

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
07 lis 2013, godz. 15:50