Obwieszczenie - o przystąpieniu do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Wołczkowo
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Wołczkowo.
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym [t.j: Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późniejszymi zmianami] oraz art. 39, art. 40 w związku z art. 46 pkt. 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zmianą]
zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Dobra
Uchwały Nr XXVII/380/2013 z dnia 24 października 2013 r.
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra w obrębie Wołczkowo,
przyjętego Uchwałą Nr XX/282/08 Rady Gminy Dobra z dnia 18 września 2008 r.
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
Przedmiotem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest przywrócenie dawnego układu komunikacyjnego.
Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzenia projektu zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Dobrej w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6 (poniedziałki w godz. od 900 do 1700, środy i czwartki od 700 do 1500).
Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w zmiany planu w ramach przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym
[Dz. U. Nr 130 poz.1450], w terminie 21 dni licząc od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra, e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.
Wniosek, uwaga powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek, należy podać tytuł prawny.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zmianą], organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
19 gru 2013
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
19 gru 2013, godz. 07:13
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
19 gru 2013, godz. 07:13