Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Obwieszczenie do stron II

Dobra, dnia 5 października 2009r roku
Nasz znak: WSO.Oś.MM-7627-23/09                                                                                      

                                                       Obwieszczenie do stron

Na podstawie art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 roku Nr 98 Poz. 1071 z późniejszymi zmianami) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 roku Nr 199, Poz. 1227)Wójt Gminy Dobra zawiadamia strony, iż w dniu 29 września 2009 wydał postanowienie Wójta Gminy w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym w zlewni zbiornika Zb14 i urządzeniami do podczyszczania wód deszczowych, przepompownią ścieków sanitarnych z rurociągiem tłocznym oraz przebudową kolidującego istniejącego uzbrojenia w Mierzynie i Szczecinie” o następującej treści:

POSTANOWIENIE
 

Na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), w związku z art. 63 ust. 1 i 4, a także art. 66 i art. 68 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), a także § 3 ust. 1 pkt. 72a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku Spółki Cywilnej BP INBUD występującej w imieniu Gminy Dobra
 
postanawiam
 

1.       nałożyć obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą „Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym w zlewni zbiornika Zb14 i urządzeniami do podczyszczania wód deszczowych, przepompownią ścieków sanitarnych z rurociągiem tłocznym oraz przebudową kolidującego istniejącego uzbrojenia w Mierzynie i Szczecinie”.

2.       ustalić zakres raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko , który zgodnie z

art. 66. 1.ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.)powinien zawierać:
1) opis planowanego przedsięwzięcia, a w szczególności:

a) charakterystykę całego przedsięwzięcia i warunki użytkowania terenu w fazie budowy i eksploatacji lub użytkowania,

b) główne cechy charakterystyczne procesów produkcyjnych,

c) przewidywane rodzaje i ilości zanieczyszczeń, wynikające z funkcjonowania planowanego przedsięwzięcia;

2) opis elementów przyrodniczych środowiska objętych zakresem przewidywanego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w tym elementów środowiska objętych ochroną na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody;

3) opis istniejących w sąsiedztwie lub w bezpośrednim zasięgu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia zabytków chronionych na podstawie przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;

4) opis przewidywanych skutków dla środowiska w przypadku niepodejmowania przedsięwzięcia;
5) opis analizowanych wariantów, w tym:

a) wariantu proponowanego przez wnioskodawcę oraz racjonalnego wariantu alternatywnego,
b) wariantu najkorzystniejszego dla środowiska
wraz z uzasadnieniem ich wyboru;

6) określenie przewidywanego oddziaływania na środowisko analizowanych wariantów, w tym również w przypadku wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, a także możliwego transgranicznego oddziaływania na środowisko;

7) uzasadnienie proponowanego przez wnioskodawcę wariantu, ze wskazaniem jego oddziaływania na środowisko, w szczególności na:

a) ludzi, rośliny, zwierzęta, grzyby i siedliska przyrodnicze, wodę i powietrze,

b) powierzchnię ziemi, z uwzględnieniem ruchów masowych ziemi, klimat i krajobraz,
c) dobra materialne,

d) zabytki i krajobraz kulturowy, objęte istniejącą dokumentacją, w szczególności rejestrem lub ewidencją zabytków,

e) wzajemne oddziaływanie między elementami, o których mowa w lit. a-d;

8) opis metod prognozowania zastosowanych przez wnioskodawcę oraz opis przewidywanych znaczących oddziaływań planowanego przedsięwzięcia na środowisko, obejmujący bezpośrednie, pośrednie, wtórne, skumulowane, krótko-, średnio-i długoterminowe, stałe i chwilowe oddziaływania na środowisko, wynikające z:
a) istnienia przedsięwzięcia,
b) wykorzystywania zasobów środowiska,
c) emisji;

9) opis przewidywanych działań mających na celu zapobieganie, ograniczanie lub kompensację przyrodniczą negatywnych oddziaływań na środowisko, w szczególności na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru;

10) jeżeli planowane przedsięwzięcie jest związane z użyciem instalacji, porównanie proponowanej technologii z technologią spełniającą wymagania, o których mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska;

11) wskazanie, czy dla planowanego przedsięwzięcia jest konieczne ustanowienie obszaru ograniczonego użytkowania w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, oraz określenie granic takiego obszaru, ograniczeń w zakresie przeznaczenia terenu, wymagań technicznych dotyczących obiektów budowlanych i sposobów korzystania z nich; nie dotyczy to przedsięwzięć polegających na budowie drogi krajowej;
12) przedstawienie zagadnień w formie graficznej;

13) przedstawienie zagadnień w formie kartograficznej w skali odpowiadającej przedmiotowi i szczegółowości analizowanych w raporcie zagadnień oraz umożliwiającej kompleksowe przedstawienie przeprowadzonych analiz oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;

14) analizę możliwych konfliktów społecznych związanych z planowanym przedsięwzięciem;

15) przedstawienie propozycji monitoringu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na etapie jego budowy i eksploatacji lub użytkowania, w szczególności na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru;

16) wskazanie trudności wynikających z niedostatków techniki lub luk we współczesnej wiedzy, jakie napotkano, opracowując raport;

17) streszczenie w języku niespecjalistycznym informacji zawartych w raporcie, w odniesieniu do każdego elementu raportu;
18) nazwisko osoby lub osób sporządzających raport;

29) źródła informacji stanowiące podstawę do sporządzenia raportu.
                                                                 
Uzasadnienie
 

                W oparciu o § 3 ust 1 pkt. 72a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 roku Nr 257, Poz. 2573, z późniejszymi zmianami) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 sierpnia 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2007, Nr 158, poz 1105) ustalono, że planowana inwestycja zaliczana jest do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których sporządzenie raportu może być wymagane.
 

W oparciu o art. 64 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 roku Nr 199, Poz. 1227), zgodnie z wnioskiem Spółki cywilnej INBUD występującej z upoważnienia inwestora - Gminy Dobra, zwrócono się z zapytaniem do organu ochrony środowiska Starostwa Powiatowego i Powiatowego Inspektora Sanitarnego, czy istnieje obowiązek przeprowadzenia procedury oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia.

Starosta Policki w postanowieniu z dnia 11 września 2009 roku znak: SR.AR.7633-17.1/09, wyraził opinię o konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

                Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach pismem znak: PS.NZ.4071-30/09, wydał opinię sanitarną, w której nie stwierdził potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla w/w przedsięwzięcia.

                               W dniu 25 września 2009 roku zgodnie z art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. Nr 98 poz. 1071, z późn. zmianami), w powyższej sprawie została obwieszczona przez Wójta Gminy Dobra informacja o wszczęciu postępowania w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia i uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Niniejsza informacja została udostępniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrej oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej oraz Wołczkowie i ogłoszona poprzez obwieszczenie w pobliżu miejsc planowanego przedsięwzięcia. Obwieszczenie do stron oraz dokumentacja w/w sprawie została również przesłana pismem z dnia 24 sierpnia 2009 roku do Urzędu Miasta Szczecina, przez wzgląd na fakt, iż przedsięwzięcie częściowo będzie prowadzone na terenie miasta Szczecin. Zgodnie z art. 75 ust.4 ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r nr 199 poz. 1227) – w przypadku przedsięwzięcia, o którym mowa w ust. 1 pkt. 4, wykraczającego poza obszar jednej gminy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje wójt, burmistrz, prezydent miasta, na którego obszarze właściwości znajduje się największa część terenu, na którym ma być realizowane to przedsięwzięcie, w porozumieniu z zainteresowanymi wójtami, burmistrzami, prezydentami miast.

Zgodnie z art. 65 ust.3 w/w ustawy uzasadnienie postanowień , o których mowa w art. 63 ust. 1 i 2, niezależnie od wymagań wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego , powinny zawierać informacje o uwarunkowaniach, o których mowa w art. 63 ust. 1, uwzględnionych przy wydawaniu pozwoleń. W związku z powyższym przeprowadzono analizę przedsięwzięcia pod kątem zapisów art. 63 ust.1:
 

1)       Rodzaj i charakterystyka przedsięwzięcia:

Zaprojektowany grawitacyjny układ kanalizacji deszczowej ma na celu odprowadzenie wód deszczowych z terenu objętego wnioskiem do odbiornika, którym dla całego Mierzyna jest istniejący kanał deszczowy Ř1,00 m włączony do cieku Wierzbak. W ul. Spółdzielców zaprojektowany został kolektor deszczowy 1,00m - 1,20m wraz z urządzeniami do podczyszczania wód deszczowych odprowadzający ścieki deszczowe bezpośrednio do istniejącego kanału deszczowego 1,00m. Włączenie do zaprojektowanego kanału deszczowego 1,20m nastąpi w studzience D2aP, a przelew z kanału 1,00m do zbiornika retencyjnego wykonany zostanie w studzience D3aP. W celu ograniczenia spływu z terenu Mierzyna przed wylotem do odbiornika zaprojektowano zbiornik retencyjny.Lokalizacja zbiornika retencyjnego ZB14 na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków w Mierzynie spowodowała konieczność jej likwidacji i zaprojektowanie w jej miejsce przepompowni ścieków sanitarnych, która dopływające do oczyszczalni ścieki przetłoczy do kanalizacji sanitarnej Miasta Szczecina. Przed urządzeniami do podczyszczania wód deszczowych na obu kolektorach zaprojektowano studzienki przelewowe w których nastąpi rozdział dopływających ścieków. Ścieki przy niskich opadach poniżej 15dm3/ha przepływać będą przez urządzenia do podczyszczania ścieków deszczowych. Przy deszczach o wyższych natężeniach nadmiar wody skierowany zostanie do zbiornika retencyjnego.

Projekt obejmuje częśćmiejscowości ograniczonąod północy ul. Komercyjną, Nasienna , Topolowa i Wykopaliskową, od wschodu ul. Spółdzielców, od południa ul. Weleckąod południa ul. Welecką, Długą, Prostąi od zachodu ul. Zeusa. Z całej powierzchni zlewni Mierzyna wynoszącej 716ha opracowywany projekt przewiduje wykonanie odwodnienia dla terenu o powierzchni 187ha.Od projektowanej przepompowni ścieków wyprowadzony zostanie rurociąg tłoczny i włączony zostanie do studzienki rozprężnej usytuowanej w ul. Sandomierskiej , przed wlotem do istniejącego kolektora sanitarnego R0,60m.

Inwestycja będzie prowadzona na terenie działek:

- Mierzyn; 44/23, 135/13, 149/7, 151/1, 152/1, 153/1, 156/1, 156/2, 305/4, 308, 319, 320, 364/52, 364/68, 364/80, 364/92, 364/99, 364/124, 364/144, 364/145, 364/158, 364/159, 364/174, 364/175, 364/220, 364/221, 364/234, 364/252, 364/280, 364/285, 387, 393, 560, 38/4, 40/3, 47/6, 67/1, 67/3, 69/10, 69/11, 71/1, 71/2, 71/3, 75/1, 75/8, 80/7, 81/1, 82/8, 100/3, 113/1, 113/15, 113/141, 113/142, 113/143, 113/48, 113/49, 113/78, 113/79, 113/89, 113/133, 275/38, 276/4, 305/7, 306, 307, 309, 314, 315, 317, 338/2, 582, 911/14, 207/2, 217/1, 217/18, 254/25, 257/22, 257/48, 257/49, 257/51, 257/55, 257/65, 318, 321, 322, 323, 324, 325, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 596, 597, 598.

- Szczecin;1/3, 1/5, 2, 24/2, 26/2, 35/11, 35/12, 35/13, 35/14, 35/15, 35/16, 36/1, 36/7, 30/2, 35/21.
W fazie budowy realizacja przedsięwzięcia będzie wymagała wykorzystania energii w postaci paliw do środków transportu i maszyn budowlanych oraz materiałów budowlanych.
W fazie eksploatacji przedsięwzięcie wymagało będzie odprowadzenia podczyszczonych ścieków opadowych do rowów melioracyjnych i wód powierzchniowych.

Eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej nie jest związana z emisjągazów i pyłów do powietrza ani z emisjąhałasu do środowiska. W trakcie realizacji robót związanych z realizacją planowanego przedsięwzięcia będzie występować okresowa emisja następujących rodzajów zanieczyszczeń do powietrza atmosferycznego: pyłów, zanieczyszczeń gazowych i węglowodorów itp. W fazie budowy występować będzie jedynie emisja hałasu z samochodów transportujących materiały budowlane i sprzętu pracującego na budowie. Na całej długości projektowanego uzbrojenia przewiduje się wykonanie wykopów częściowo ręcznie i częściowo mechanicznie.

                W myśl przepisów art. 248 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku prawo ochrony środowiska planowane przedsięwzięcie nie zalicza się do przedsięwzięć o ryzyku wystąpienia awarii, przy uwzględnianiu używanych substancji i stosowanych technologii.
 

2)       Usytuowanie przedsięwzięcia:

Teren objęty opracowaniem położony jest w Mierzynie i częściowo na terenie miasta Szczecina. Jest to obszar o zabudowie jednorodzinnej oraz wielorodzinnej, z dużąilościąterenów zielonych na których realizowana jest zabudowęmieszkaniowąjednorodzinna.

Na terenie inwestycji występują również obszary wodno - błotne oraz inne obszary o płytkim zaleganiu wód podziemnych. Taki zbiornik wodny zlokalizowany jest np. w pobliżu ul. Temidy i ul. Grafitowej. Są to oczka wodne, w których okresowo zbierają się wody opadowe. W niektórych rejonach tereny są podmokłe, gdyż wody deszczowe, które nie mają możliwości ujścia zbierają się w naturalnych zagłębieniach terenu. Na terenie inwestycji brak jest obszarów górskich, wybrzeży, stref ochronnych ujęć wód, obszarów Natura 2000, obszarów sklasyfikowanych lub chronionych przez ustawodawstwo Państw Członkowskich, specjalnych stref chronionych wyznaczonych przez Państwa Członkowskie zgodnie krajobrazie dyrektywą 79/409/EWG i 92/43/EWG, obszarów o krajobrazie mającym znaczenie historyczne, kulturowe lub archeologiczne. Na w/w terenie nie występują obszary ochrony uzdrowiskowej.

                Planowana inwestycja nie koliduje z jakimikolwiek formami ochrony przyrody, określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (Dz. U. 2004 Nr 92 poz. 880 z późn. zm.).
 

3)       Rodzaj i skala możliwego oddziaływania rozważanego przedsięwzięcia:

Mierzyn, na którym w większości będzie prowadzone przedsięwzięcie obecnie zamieszkuje 5 187 mieszkańców Gminy Dobra. Z całej powierzchni zlewni Mierzyna wynoszącej 716ha opracowywany projekt przewiduje wykonanie odwodnienia dla terenu o powierzchni 187ha. W trakcie realizacji robót związanych z realizacją planowanego przedsięwzięcia będzie występować wyłącznie niezorganizowana i okresowa emisja następujących rodzajów zanieczyszczeń do powietrza atmosferycznego:

-pyłów z operacji związanych z prowadzeniem robót ziemnych, transportem oraz wykorzystaniem materiałów sypkich i pylastych jak też tzw. emisja wtórna w wyniku przejazdów samochodów i maszyn budowlanych;

- zanieczyszczeń gazowych – w związku ze spalaniem oleju napędowego w silnikach samochodowych i maszyn budowlanych;

Będą to krótkotrwałe i lokalne oddziaływania na powietrze, typowe dla tego rodzaju robót budowlano – montażowych. Znikną one całkowicie po zakończeniu robót.

W fazie budowy występować będzie także emisja hałasu z samochodów transportujących materiały budowlane i sprzętu pracującego na budowie. Będzie to emisja okresowa oraz występująca wyłącznie w porze dziennej. Organizacja placu budowy powinna zapewnić nie tylko sprawne przeprowadzenie prac budowlanych, ale również ograniczenie uciążliwości powodowanych emisją hałasu. Możliwe jest to do realizacji poprzez zastosowanie nowoczesnego sprzętu o niskim poziomie emitowanego hałasu, oraz prowadzenie prac emitujących hałas powyżej 70 dB(A) tylko w porze dziennej.

Eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej nie jest związana z emisjągazów i pyłów do powietrza ani z emisjąhałasu do środowiska.

Ilość wód deszczowych, które powstają przy spływach deszczowych, topnieniu śniegu i lodu zależą od intensywności i czasu trwania opadów, ukształtowania terenu objętego kanalizacją i wielkości odwodnienia terenu. Ścieki te odprowadzane będą do projektowanej kanalizacji deszczowej i dalej do wód powierzchniowych.

Z uwagi na skalę, rodzaj oraz użytkowanie planowanego przedsięwzięcia nie przewiduje się jego transgranicznego oddziaływania na środowisko.
 

Obecnie ciek Wierzbak na terenie objętym planowaną inwestycją jest prawie w całości zabudowany kanałami różnych średnic, często stanowiąc sieć niespójną z głównym kolektorem. Wody opadowe odprowadzane są do lokalnych zagłębień terenowych, rowów i kanałów tworząc lokalne oczka i zbiorniki wodne. Taki stan rzeczy w znacznym stopniu przyczynia się do zaburzenia stosunków wodnych na terenie Mierzyna.

Istniejąca sieć melioracyjna połączona jest ściśle z kanalizacją deszczową odprowadzając wody deszczowe głównie w miejscach zabudowanych. Zarówno rowy jak i kanały są w złym stanie technicznym z powodu wieku jak i braku odpowiedniej konserwacji.

Cieki przechodzące wyraźnymi dolinami są zamulone i zarośnięte, rurociągi zabudowane są również zamulone oraz rozszczelnione a studzienki rewizyjne często bez włazów, niektóre całkowicie zasypane i zdewastowane. Wloty z rowów otwartych do rurociągów są podtopione, nie zaopatrzone w kraty. Według informacji zawartej we wniosku w trakcie wizji lokalnych w terenie stwierdzono dobry stan odbiorników leżących na terenie Szczecina tj. cieków Stobnica, Wierzbak, Gumieniec oraz rzeka Bukowa, które zostały odmulone i oczyszczone w okresie wiosennym. Według wnioskodawcy powyższe stanowi przesłankę do tego, aby możliwie najszybciej zmodernizować i wybudować sprawną sieć kanalizacji deszczowej. Całe przedsięwzięcie ze względu na jego rozmiar i złożoność może budzić zastrzeżenia, co do możliwego oddziaływania na środowisko gruntowo-wodne w związku z powyższym organ narzucił obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i przeprowadzenia postępowania z udziałem społeczeństwa. Niektóre informacje zawarte we wniosku zostały sformułowane w sposób zbyt ogólny i nie pozwoliły tym samym na szczegółowe zapoznanie się z zagadnieniem.

W związku z powyższym organ postanowił jak w sentencji.
 
                                                                                                                                                    Z up. Wójta

                                                                                                                                            Małgorzata Chmielewska

                                                                                                                                Kierownik Wydziału ds. Obywatelskich
 
 
 
Otrzymują:
1.            BP INBUD S.C., ul. Dąbrowskiego 1a, 70-100 Szczecin

2.            Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach, ul. Kresowa 14.

3.            Starosta Policki,Wydział Ochrony Środowiska, ul. Tanowska 8.Police

4.           Urząd Miasta Szczecin, Plac Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin
5.            A/a.
 
 
 
 

Zgodnie z art. 49 KPA ”Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia”.                                     

Obwieszczenie podano do wiadomości stron na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl oraz na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Gminy i tablicy ogłoszeń sołeckich.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
08 paź 2009

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
08 paź 2009, godz. 19:15

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 lis 2009, godz. 14:51