Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest w 2016 roku

Wójt Gminy Dobra ogłasza nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest w 2016 roku.  Termin składania wniosków: do 31 grudnia 2015 r.

Miejsce składania wniosków: Urząd Gminy Dobra, ul. Lipowa 51, Wołczkowo, 72-003 Dobra lub Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

Urząd jest czynny w godzinach:  poniedziałek 800-1700, wtorek 800-1500, środa, czwartek, piątek 700-1500.

Formularz wniosku jest dostępny na stanowisku Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Dobra, w sekretariatach urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Dobra: www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce WNIOSKI/DRUKI >KLIKNIJ<

Sposób realizacji wniosków będzie uzależniony od wielkości pozyskanego przez Gminę na 2016 rok dofinansowania z WFOŚiGW w Szczecinie.

O pomoc mogą ubiegać się osoby fizyczne, posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie Gminy Dobra, a także wspólnoty mieszkaniowe i spółdzielnie,  przedstawiciele kościoła.

W ramach zadania planuje się pokryć w całości koszty związane z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem  pokryć dachowych z eternitu oraz  usunięciem materiałów zawierających azbest składowanych na posesjach.

Odbioru, transportu i przekazania do utylizacji dokona firma wybrana przez Wójta Gminy  w trybie zapytania ofertowego bądź przetargu.

Uwaga!!! Właściciel nieruchomości sam pokrywa koszty nowego pokrycia dachowego.

Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu Gminy Dobra można uzyskać pod nr tel.: 91 311 38 40.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 paź 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 paź 2015, godz. 10:43

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 paź 2015, godz. 10:45