Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Schronisku dla bezdomnych Zwierząt w Dobrej

Dobra, dnia 27 stycznia 2017 r.

O G Ł O S Z E N I E
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W DOBREJ

ul. Zwierzyniecka 1
72-003 Dobra

Stanowisko ds. księgowości i adopcji zwierząt

Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202 z późn.zm.)
Dyrektor
Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. księgowości i adopcji
w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej

ul. Zwierzyniecka 1
72-003 Dobra
 

I.    Nazwa i adres jednostki:
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej
ul. Zwierzyniecka 1
72-003 Dobra
 

II.    Stanowisko pracy:        
Stanowisko ds. księgowości i adopcji zwierząt.
 

III.    Miejsce pracy:
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy ul. Zwierzynieckiej 1.
 

IV.    Nawiązanie stosunku pracy:
1. Nawiązanie stosunku pracy nastąpi od dnia 13 lutego 2017 r. z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia.

2. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy
o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.

3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

 

V.   Wymagania związane ze stanowiskiem pracy.

Wymaganie niezbędne:

1.   Obywatelstwo polskie.
2.    Wykształcenie wyższe.
3.    Korzystanie z pełni praw publicznych.
4.    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.    Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. księgowości i adopcji.
6.    Prawo jazdy kategorii B.
7.   Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym.


Wymagania dodatkowe:

1.    Doświadczenie zawodowe związane z pracą ze zwierzętami (zatrudnienie, praktyki, wolontariat).
2.    Znajomość przepisów:

1)    ustawy o ochronie zwierząt
2)    ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
3)    ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
4)    ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
5)    ustawy prawo zamówień publicznych
6)    ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
7)    ustawy o ochronie danych osobowych
8)    ustawy o dostępie do informacji publicznej
9)    ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
10)  ustawy o pracownikach samorządowych

3.    Biegła znajomość komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
4.    Wysoka kultura osobista.
5.    Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
6.    Umiejętność pracy w zespole.
7.    Komunikatywność, odporność na stres.
8.    Rzetelność i dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.

 

VI.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Wykonywanie zadań związanych z przyjmowaniem i adopcją zwierząt, w szczególności: 

1.    Prowadzenie kompleksowej obsługi klienta poprzez udzielanie rzetelnych informacji na temat zwierząt przebywających w Schronisku, informowanie, zachęcanie, pomoc 
w wyborze zwierzęcia i dopełnieniu wszelkich formalności.

2.    Prowadzenie dokumentacji, w szczególności poprzez:

1)    Przygotowywanie projektów pism i wystąpień w sprawach ewidencji i adopcji. 
2)    Sporządzanie dziennej ewidencji zwierząt przebywających w Schronisku.
3)    Sporządzanie tygodniowej dokumentacji związanej z adopcją zwierząt.
4)    Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

3.    Koordynowanie i prowadzenie wszelkich prac związanych z czipowaniem zwierząt, poprzez:

1)    Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, dotyczących zakupu mikroprocesorów, kontrolowanie ich stanu. 

4.    Prowadzenie działań związanych z promocją działalności Schroniska, a w szczególności:

1)    Programu adopcji zwierząt.
2)    Programów edukacyjnych.

5.    Aktualizowanie strony internetowej Schroniska, poprzez:


1)    zamieszczanie informacji na stronie internetowej i portalach społecznościowych.
2)    sporządzanie dokumentacji fotograficznej zwierząt oraz zamieszczanie jej na stronie internetowej.
3)    prowadzenie wirtualnej adopcji.

6.    Współpraca ze szkołami, przedszkolami.

7.    Współudział w prowadzeniu edukacji humanitarnej dla zorganizowanych grup dzieci i młodzieży szkolnej, poprzez przygotowywanie materiałów edukacyjnych, prelekcje, prowadzenie imprez adopcyjnych i edukacyjnych.

8.    Prowadzenie wirtualnej adopcji poprzez rejestrowanie osób zainteresowanych wirtualną adopcją, analizowanie wpłat i umieszczanie informacji na stronie internetowej Schroniska.

9.    Prowadzenie wolontariatu poprzez:

a)    prowadzenie i koordynowanie wszelkich prac związanych z wolontariatem działającym na terenie Schroniska,
b)    organizowanie naboru i rekrutacji,
c)    prowadzenie dokumentacji dotyczącej całości wolontariatu w tym szkoleń, zakupu odzieży ochronnej, badań lekarskich, porozumień,
d)    tworzenie grup wolontariuszy oraz prowadzenie ścisłego nadzoru nad wykonywaną przez wolontariuszy pracą,
e)    sporządzanie sprawozdań dotyczących działalności wolontariatu.

10.    Współpraca z Organizacjami społecznymi (Stowarzyszeniami, Fundacjami, Towarzystwami) 

11.    Prowadzenie kontroli warunków bytowych zwierząt adoptowanych ze Schroniska oraz prowadzenie pełnej dokumentacji z tym związanej.

12.    Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w ramach potrzeb Schroniska.

13.    Prowadzenie gospodarki kasowej. Obsługa kasy fiskalnej, czuwanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie, w szczególności:

1)    wydruki paragonów.
2)    sporządzanie raportów dziennych, miesięcznych.
3)    wystawianie faktur VAT.

14.    Prowadzenie dokumentacji księgowej, w szczególności:

1)    sporządzanie raportów kasowych  
2)    sporządzanie sprawozdań merytorycznych z obrotu zwierząt
3)    prowadzenie ewidencji utylizacji zwłok zwierzęcych i odpadów weterynaryjnych.

15.    Prowadzenie statystyk związanych z wydawaniem i przyjmowaniem zwierząt.

16.    Archiwizacja i przekazywanie akt sprawy do archiwum zakładowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

17.    Przeprowadzanie zakupów dotyczących bieżącego funkcjonowania Schroniska.

Wykonywanie zadań w zakresie obsługi kadrowej pracowników Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej, w szczególności:
1.    Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
2.    Prowadzenie spraw socjalno  bytowych pracowników.
3.    Przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o organizację robót publicznych lub prac interwencyjnych.
4.    Prowadzenie rejestru umów.
5.    Prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora.
6.    Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
7.    Opracowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie rejestru.
8.    Przygotowywanie projektów uchwał, w ramach powierzonego zakresu czynności.
9.    Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji, opisu przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych m.in. zakup środków czystości, zakup karmy dla zwierząt, zakup artykułów biurowych, zakup innego sprzętu i wyposażenia. 
10.    Przygotowywanie wniosków przychodów i wydatków wraz z uzasadnieniem do projektu budżetu Schroniska na następny rok celem zabezpieczenia realizacji zaplanowanych zadań.
11.    Wykonywanie czynności organizacyjno-technicznych, związanych z prowadzeniem sekretariatu w Schronisku, poprzez:

1)    Odbieranie telefonów i udzielanie interesantom informacji w podstawowym zakresie funkcjonowania Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
2)    Przyjmowanie korespondencji.
3)    Rejestrowanie przesyłek wpływających  zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
4)    Przekazywanie Dyrektorowi Schroniska korespondencji do dekretacji.
5)    Prowadzenie rejestru przesyłek wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną na nośniku papierowym lub w postaci elektronicznej.
6)    Sporządzanie pism, zestawień i sprawozdań na potrzeby Dyrektora Schroniska.

12.    Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy.
13.    Nadzór nad terminowym przeprowadzaniem okresowych kontroli instalacji gazowych oraz przewodów gazowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), dokonywanie stosownych wpisów w książce obiektu i załączanie protokołów kontroli.

Prowadzenie gospodarki finansowej Schroniska, zgodnie z ustawą o rachunkowości i planem kont, w szczególności:

1.    Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych
2.    Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
3.    Prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu, w  wersji elektronicznej oraz uzgadnianie ich stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi.
4.    Transport i przechowywanie gotówki.
5.    Prowadzenie gospodarki magazynowej Schroniska.

W zakresie realizacji przepisów o ochronie danych osobowych, dbanie o bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania, archiwizowania lub przechowywania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, poprzez:
1.    Ochrona danych osobowych przed dostępem osób nieupoważnionych.
2.    Ochrona danych przed przypadkowym lub nieumyślnym zniszczeniem, utratą lub modyfikacją.
3.    Ochrona nośników magnetycznych i wydruków komputerowych.
4.    Gromadzenie i archiwizowanie danych.
5.    Prowadzenie rejestrów przewidzianych w Regulaminie Schroniska.
6.    Generowanie zestawień i wydruków.

Konieczność odbycia szkolenia na potrzeby pracodawcy (dotyczy tylko osób wyłonionych w drodze naboru do zatrudnienia).
Wykonywanie innych poleceń Dyrektora Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej, w ramach powierzonego zakresu czynności.

VII.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:
Praca będzie odbywała się na terenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy
ul. Zwierzynieckiej 1.

Stanowisko pracy:
Praca również w soboty i niedziele.

Stanowisko związane z pracą przy komputerze i obsługą interesanta oraz przemieszczaniem się w terenie.

Praca przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, hałas. Istnieją przeszkody architektoniczne w zakresie poruszania się po obiekcie – utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

VIII.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.

 

IX.    Wymagane dokumenty:
1.    List motywacyjny.
2.    Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
3.    Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz (docx).
4.    Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5.    Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6.    Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
7.    Kserokopia dowodu osobistego.
8.    Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
9.    Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
10.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – pobierz (docx)
11.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – pobierz (docx)
12.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. księgowości i adopcji zwierząt – pobierz (docx)
13.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) – pobierz (docx)

 

X.    Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:

Osobiście w siedzibie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy ul. Zwierzynieckiej 1, lub pocztą na adres korespondencyjny Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej, ul. Zwierzyniecka 1, 72-003 Dobra z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości i adopcji zwierząt w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej”.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie:
 do dnia 06 lutego 2017 godz. 15.00
 
W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas doręczenia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu).
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej po dniu 06 lutego 2017 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.

XI.    Dodatkowe informacje:
1.    Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
2.    Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
3.    Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w jednostce.
4.    Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: 508 222 247 w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.

 
Dyrektor
Katarzyna Hermanowicz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Katarzyna Hermanowicz

Data wytworzenia:
27 sty 2017

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
27 sty 2017, godz. 15:01

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
03 lut 2017, godz. 11:56