Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Schronisku dla bezdomnych Zwierząt w Dobrej
Dobra, dnia 27 stycznia 2017 r.
O G Ł O S Z E N I E
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W DOBREJ
ul. Zwierzyniecka 1
72-003 Dobra
Stanowisko ds. księgowości i adopcji zwierząt
Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202 z późn.zm.)
Dyrektor
Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. księgowości i adopcji
w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej
ul. Zwierzyniecka 1
72-003 Dobra
I. Nazwa i adres jednostki:
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej
ul. Zwierzyniecka 1
72-003 Dobra
II. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. księgowości i adopcji zwierząt.
III. Miejsce pracy:
Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy ul. Zwierzynieckiej 1.
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
1. Nawiązanie stosunku pracy nastąpi od dnia 13 lutego 2017 r. z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia.
2. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy
o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
V. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy.
Wymaganie niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. księgowości i adopcji.
6. Prawo jazdy kategorii B.
7. Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe związane z pracą ze zwierzętami (zatrudnienie, praktyki, wolontariat).
2. Znajomość przepisów:
1) ustawy o ochronie zwierząt
2) ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
3) ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
4) ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
5) ustawy prawo zamówień publicznych
6) ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
7) ustawy o ochronie danych osobowych
8) ustawy o dostępie do informacji publicznej
9) ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
10) ustawy o pracownikach samorządowych
3. Biegła znajomość komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
4. Wysoka kultura osobista.
5. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Komunikatywność, odporność na stres.
8. Rzetelność i dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Wykonywanie zadań związanych z przyjmowaniem i adopcją zwierząt, w szczególności:
1. Prowadzenie kompleksowej obsługi klienta poprzez udzielanie rzetelnych informacji na temat zwierząt przebywających w Schronisku, informowanie, zachęcanie, pomoc
w wyborze zwierzęcia i dopełnieniu wszelkich formalności.
2. Prowadzenie dokumentacji, w szczególności poprzez:
1) Przygotowywanie projektów pism i wystąpień w sprawach ewidencji i adopcji.
2) Sporządzanie dziennej ewidencji zwierząt przebywających w Schronisku.
3) Sporządzanie tygodniowej dokumentacji związanej z adopcją zwierząt.
4) Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
3. Koordynowanie i prowadzenie wszelkich prac związanych z czipowaniem zwierząt, poprzez:
1) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, dotyczących zakupu mikroprocesorów, kontrolowanie ich stanu.
4. Prowadzenie działań związanych z promocją działalności Schroniska, a w szczególności:
1) Programu adopcji zwierząt.
2) Programów edukacyjnych.
5. Aktualizowanie strony internetowej Schroniska, poprzez:
1) zamieszczanie informacji na stronie internetowej i portalach społecznościowych.
2) sporządzanie dokumentacji fotograficznej zwierząt oraz zamieszczanie jej na stronie internetowej.
3) prowadzenie wirtualnej adopcji.
6. Współpraca ze szkołami, przedszkolami.
7. Współudział w prowadzeniu edukacji humanitarnej dla zorganizowanych grup dzieci i młodzieży szkolnej, poprzez przygotowywanie materiałów edukacyjnych, prelekcje, prowadzenie imprez adopcyjnych i edukacyjnych.
8. Prowadzenie wirtualnej adopcji poprzez rejestrowanie osób zainteresowanych wirtualną adopcją, analizowanie wpłat i umieszczanie informacji na stronie internetowej Schroniska.
9. Prowadzenie wolontariatu poprzez:
a) prowadzenie i koordynowanie wszelkich prac związanych z wolontariatem działającym na terenie Schroniska,
b) organizowanie naboru i rekrutacji,
c) prowadzenie dokumentacji dotyczącej całości wolontariatu w tym szkoleń, zakupu odzieży ochronnej, badań lekarskich, porozumień,
d) tworzenie grup wolontariuszy oraz prowadzenie ścisłego nadzoru nad wykonywaną przez wolontariuszy pracą,
e) sporządzanie sprawozdań dotyczących działalności wolontariatu.
10. Współpraca z Organizacjami społecznymi (Stowarzyszeniami, Fundacjami, Towarzystwami)
11. Prowadzenie kontroli warunków bytowych zwierząt adoptowanych ze Schroniska oraz prowadzenie pełnej dokumentacji z tym związanej.
12. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w ramach potrzeb Schroniska.
13. Prowadzenie gospodarki kasowej. Obsługa kasy fiskalnej, czuwanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie, w szczególności:
1) wydruki paragonów.
2) sporządzanie raportów dziennych, miesięcznych.
3) wystawianie faktur VAT.
14. Prowadzenie dokumentacji księgowej, w szczególności:
1) sporządzanie raportów kasowych
2) sporządzanie sprawozdań merytorycznych z obrotu zwierząt
3) prowadzenie ewidencji utylizacji zwłok zwierzęcych i odpadów weterynaryjnych.
15. Prowadzenie statystyk związanych z wydawaniem i przyjmowaniem zwierząt.
16. Archiwizacja i przekazywanie akt sprawy do archiwum zakładowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
17. Przeprowadzanie zakupów dotyczących bieżącego funkcjonowania Schroniska.
Wykonywanie zadań w zakresie obsługi kadrowej pracowników Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej, w szczególności:
1. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
2. Prowadzenie spraw socjalno bytowych pracowników.
3. Przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o organizację robót publicznych lub prac interwencyjnych.
4. Prowadzenie rejestru umów.
5. Prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora.
6. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
7. Opracowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie rejestru.
8. Przygotowywanie projektów uchwał, w ramach powierzonego zakresu czynności.
9. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji, opisu przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych m.in. zakup środków czystości, zakup karmy dla zwierząt, zakup artykułów biurowych, zakup innego sprzętu i wyposażenia.
10. Przygotowywanie wniosków przychodów i wydatków wraz z uzasadnieniem do projektu budżetu Schroniska na następny rok celem zabezpieczenia realizacji zaplanowanych zadań.
11. Wykonywanie czynności organizacyjno-technicznych, związanych z prowadzeniem sekretariatu w Schronisku, poprzez:
1) Odbieranie telefonów i udzielanie interesantom informacji w podstawowym zakresie funkcjonowania Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
2) Przyjmowanie korespondencji.
3) Rejestrowanie przesyłek wpływających zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
4) Przekazywanie Dyrektorowi Schroniska korespondencji do dekretacji.
5) Prowadzenie rejestru przesyłek wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną na nośniku papierowym lub w postaci elektronicznej.
6) Sporządzanie pism, zestawień i sprawozdań na potrzeby Dyrektora Schroniska.
12. Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy.
13. Nadzór nad terminowym przeprowadzaniem okresowych kontroli instalacji gazowych oraz przewodów gazowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), dokonywanie stosownych wpisów w książce obiektu i załączanie protokołów kontroli.
Prowadzenie gospodarki finansowej Schroniska, zgodnie z ustawą o rachunkowości i planem kont, w szczególności:
1. Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych
2. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu, w wersji elektronicznej oraz uzgadnianie ich stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi.
4. Transport i przechowywanie gotówki.
5. Prowadzenie gospodarki magazynowej Schroniska.
W zakresie realizacji przepisów o ochronie danych osobowych, dbanie o bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania, archiwizowania lub przechowywania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, poprzez:
1. Ochrona danych osobowych przed dostępem osób nieupoważnionych.
2. Ochrona danych przed przypadkowym lub nieumyślnym zniszczeniem, utratą lub modyfikacją.
3. Ochrona nośników magnetycznych i wydruków komputerowych.
4. Gromadzenie i archiwizowanie danych.
5. Prowadzenie rejestrów przewidzianych w Regulaminie Schroniska.
6. Generowanie zestawień i wydruków.
Konieczność odbycia szkolenia na potrzeby pracodawcy (dotyczy tylko osób wyłonionych w drodze naboru do zatrudnienia).
Wykonywanie innych poleceń Dyrektora Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej, w ramach powierzonego zakresu czynności.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca będzie odbywała się na terenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy
ul. Zwierzynieckiej 1.
Stanowisko pracy:
Praca również w soboty i niedziele.
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i obsługą interesanta oraz przemieszczaniem się w terenie.
Praca przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, hałas. Istnieją przeszkody architektoniczne w zakresie poruszania się po obiekcie – utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.
IX. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz (docx).
4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
7. Kserokopia dowodu osobistego.
8. Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – pobierz (docx)
11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – pobierz (docx)
12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. księgowości i adopcji zwierząt – pobierz (docx)
13. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) – pobierz (docx)
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:
Osobiście w siedzibie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy ul. Zwierzynieckiej 1, lub pocztą na adres korespondencyjny Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej, ul. Zwierzyniecka 1, 72-003 Dobra z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości i adopcji zwierząt w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej”.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie:
do dnia 06 lutego 2017 godz. 15.00
W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas doręczenia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu).
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej po dniu 06 lutego 2017 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
XI. Dodatkowe informacje:
1. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
2. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w jednostce.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: 508 222 247 w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
Dyrektor
Katarzyna Hermanowicz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Katarzyna Hermanowicz Data wytworzenia:
27 sty 2017
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
27 sty 2017, godz. 15:01
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
03 lut 2017, godz. 11:56