Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - kasjer w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej

Dobra, dnia 06 marca 2018 r.

 

Nasz znak: ZEAS.2110.2.2018.HT

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – KASJER
W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W DOBREJ
72-003 DOBRA, UL. GRANICZNA 31

 

Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).


Kierownik
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

KASJER

w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
72-003 Dobra, ul. Graniczna 31


I.     Nazwa i adres jednostki:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej

ul. Graniczna 31

72-003 Dobra

 

II.   Stanowisko pracy:

Stanowisko kasjer w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą
w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.

 

III.  Miejsce pracy:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej

ul. Graniczna 31

72-003 Dobra

 

IV.  Nawiązanie stosunku pracy:

  1. Nawiązanie stosunku pracy:    od dnia 03 kwietnia 2018 r. z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia
  2. Forma zatrudnienia:                 umowa o pracę
  3. Wymiar czasu pracy:                pełny etat

4.    Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.

5.    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

6.    Dla pracownika, o którym mowa w ust. 5, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:

1)    służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych;

2)    służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem;

3)    pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

 

V.   Wymagania związane ze stosunkiem pracy:

1.    Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2     posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku - wykształcenie wyższe;

3)    niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

5)    posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;

6)    posiadanie samochodu oraz prawa jazdy kategorii B.

 

2.    Wymagania dodatkowe:

1)   doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;

2)  znajomość przepisów ustaw, a w szczególności: ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń  wykonawczych do tej ustawy, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;

3)  znajomość zagadnień z zakresu prowadzenia kasy;

4)   biegła znajomość komputera (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej);

4)    wysoka kultura osobista;

5)    umiejętność obsługi elektronicznych urządzeń biurowych (faks, kopiarka itp.);

6)    zdecydowanie i samodzielność w działaniu;

7)    komunikatywność;

8)    terminowość;

9)    umiejętność pracy w zespole;

10)  rzetelność i odpowiedzialność.

 

VI.  Proponowany zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. przyjmowanie wszystkich wpłat do kasy ZEAS w Dobrej;
  2. wypłacanie należności na podstawie faktur, list płac i innych dokumentów księgowych;
  3. wypłacanie środków pieniężnych z rachunków bankowych na podstawie czeków gotówkowych;
  4. odprowadzanie środków do banku zgodnie z dokonanymi wpłatami, na podstawie dowodów wpłaty;
  5. sporządzanie raportów kasowych zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów i instrukcją kasową oraz księgowanie ich w systemie finansowo-księgowym;
  6. sprawdzanie kompletności podpisów w przyjmowanych do wypłaty dokumentach;
  7. prowadzenie zakupu materiałów biurowych i gospodarczych na potrzeby ZEAS w Dobrej;
  8. przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz sporządzanie list dokumentów przekazywanych  do archiwum;
  9. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ich wydawanie i rozliczanie;
  10. prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej, w tym:
    1. przyjmowanie wniosków o pożyczki,
    2. wypłat z konta PKZP,
    3. ewidencja wkładów członkowskich,
    4. ewidencja pobranych pożyczek,
    5. kontrola regularności spłat pożyczek i uzgadnianie sald kont pracowniczych przynajmniej raz w roku a obowiązkowo na ostatni dzień każdego roku kalendarzowego;
  11. obsługa gotówkowa wpłat i wypłat z Zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, kontrola spłaty pożyczek z Zakładowego funduszu  mieszkaniowego spłacanych gotówką przez pracowników i emerytów szkół, pracowników i emerytów ZEAS w Dobrej oraz prowadzenie ewidencji księgowej ww. środków;
  12. prowadzenie spraw związanych z należnościami za świadczenia punktów przedszkolnych tj. comiesięczne naliczanie opłat za pobyt, prowadzenie ewidencji księgowej wpłat
    za świadczenia punktów przedszkolnych oraz ich bieżąca kontrola, naliczanie odsetek od nieterminowych płatności i sporządzanie wezwań do zapłaty;
  13. pomoc w przygotowywaniu dokumentów, uzgadnianiu kont należności i zobowiązań na koniec okresów sprawozdawczych;
  14. analiza kont rozrachunkowych;
  15. pomoc w sporządzaniu planów finansowych ZEAS w Dobrej oraz sprawozdań z ich wykonania;
  16. dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz ZEAS w Dobrej;
  17. zastępowanie nieobecnego pracownika ds. organizacyjnych w zakresie prowadzenia dziennika korespondencji oraz ewidencji poczty wychodzącej;
  18. wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:

  1. należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów;
  2. prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego;
  3. znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów;
  4. przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw;
  5. sprawną i uprzejmą obsługę interesantów;
  6. przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej;
  7. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi;
  8. uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji;
  9. przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.;
  10. posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.

 

VII.      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:

  1. Praca wykonywana będzie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.
  2. Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
  3. Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
  5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
  6. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak jest podjazdów oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych spełniających normy dla osób niepełnosprawnych.
  7. Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej);
  8. Praca w godzinach: poniedziałek – piątek 7:00-15:00.

 

VIII.   Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.

 

IX.  Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl –(wzór);
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  7. Kserokopia dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  9. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych (wzór).
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór).
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku (wzór).
  12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.) (wzór).

 

X.   Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Osobiście w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 31.
  2. Pocztą na adres korespondencyjny Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko
     – kasjer”.
  3. Oferty wraz z kompletem dokumentów należ składać w terminie do dnia 20 marca 2018 r. do godz. 08:00.
  4. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej w terminie do dnia 20 marca 2018 r. do godz. 08:00.
  5. Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej po dniu 20 marca 2018 r. do godz. 08:00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.

 

XI.  Dodatkowe informacje:

  1. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
    1. etap I – sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert;
    2. etap II – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne o terminie i miejscu II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
  3. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
  4. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej.
  5. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

 

UWAGA:

Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).”

Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 311 37 38 w. 20.

 

 

p.o. Kierownika
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
Joanna Hrabska


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Helena Tomaszewska

Data wytworzenia:
06 mar 2018

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
06 mar 2018, godz. 14:38

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
06 mar 2018, godz. 14:39