Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - kasjer w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
Dobra, dnia 06 marca 2018 r.
Nasz znak: ZEAS.2110.2.2018.HT
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – KASJER
W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W DOBREJ
72-003 DOBRA, UL. GRANICZNA 31
Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
Kierownik
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
KASJER
w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
72-003 Dobra, ul. Graniczna 31
I. Nazwa i adres jednostki:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej
ul. Graniczna 31
72-003 Dobra
II. Stanowisko pracy:
Stanowisko kasjer w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą
w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.
III. Miejsce pracy:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej
ul. Graniczna 31
72-003 Dobra
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
- Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 03 kwietnia 2018 r. z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
6. Dla pracownika, o którym mowa w ust. 5, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:
1) służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych;
2) służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem;
3) pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
V. Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2 posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku - wykształcenie wyższe;
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) posiadanie samochodu oraz prawa jazdy kategorii B.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
2) znajomość przepisów ustaw, a w szczególności: ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
3) znajomość zagadnień z zakresu prowadzenia kasy;
4) biegła znajomość komputera (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej);
4) wysoka kultura osobista;
5) umiejętność obsługi elektronicznych urządzeń biurowych (faks, kopiarka itp.);
6) zdecydowanie i samodzielność w działaniu;
7) komunikatywność;
8) terminowość;
9) umiejętność pracy w zespole;
10) rzetelność i odpowiedzialność.
VI. Proponowany zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie wszystkich wpłat do kasy ZEAS w Dobrej;
- wypłacanie należności na podstawie faktur, list płac i innych dokumentów księgowych;
- wypłacanie środków pieniężnych z rachunków bankowych na podstawie czeków gotówkowych;
- odprowadzanie środków do banku zgodnie z dokonanymi wpłatami, na podstawie dowodów wpłaty;
- sporządzanie raportów kasowych zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów i instrukcją kasową oraz księgowanie ich w systemie finansowo-księgowym;
- sprawdzanie kompletności podpisów w przyjmowanych do wypłaty dokumentach;
- prowadzenie zakupu materiałów biurowych i gospodarczych na potrzeby ZEAS w Dobrej;
- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz sporządzanie list dokumentów przekazywanych do archiwum;
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ich wydawanie i rozliczanie;
- prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej, w tym:
- przyjmowanie wniosków o pożyczki,
- wypłat z konta PKZP,
- ewidencja wkładów członkowskich,
- ewidencja pobranych pożyczek,
- kontrola regularności spłat pożyczek i uzgadnianie sald kont pracowniczych przynajmniej raz w roku a obowiązkowo na ostatni dzień każdego roku kalendarzowego;
- obsługa gotówkowa wpłat i wypłat z Zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, kontrola spłaty pożyczek z Zakładowego funduszu mieszkaniowego spłacanych gotówką przez pracowników i emerytów szkół, pracowników i emerytów ZEAS w Dobrej oraz prowadzenie ewidencji księgowej ww. środków;
- prowadzenie spraw związanych z należnościami za świadczenia punktów przedszkolnych tj. comiesięczne naliczanie opłat za pobyt, prowadzenie ewidencji księgowej wpłat
za świadczenia punktów przedszkolnych oraz ich bieżąca kontrola, naliczanie odsetek od nieterminowych płatności i sporządzanie wezwań do zapłaty; - pomoc w przygotowywaniu dokumentów, uzgadnianiu kont należności i zobowiązań na koniec okresów sprawozdawczych;
- analiza kont rozrachunkowych;
- pomoc w sporządzaniu planów finansowych ZEAS w Dobrej oraz sprawozdań z ich wykonania;
- dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz ZEAS w Dobrej;
- zastępowanie nieobecnego pracownika ds. organizacyjnych w zakresie prowadzenia dziennika korespondencji oraz ewidencji poczty wychodzącej;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu czynności.
Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:
- należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów;
- prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego;
- znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów;
- przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw;
- sprawną i uprzejmą obsługę interesantów;
- przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej;
- przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi;
- uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji;
- przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.;
- posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
- Praca wykonywana będzie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.
- Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
- Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak jest podjazdów oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych spełniających normy dla osób niepełnosprawnych.
- Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej);
- Praca w godzinach: poniedziałek – piątek 7:00-15:00.
VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.
IX. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl –(wzór);
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopia dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych (wzór).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku (wzór).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.) (wzór).
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Osobiście w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 31.
- Pocztą na adres korespondencyjny Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko
– kasjer”. - Oferty wraz z kompletem dokumentów należ składać w terminie do dnia 20 marca 2018 r. do godz. 08:00.
- Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej w terminie do dnia 20 marca 2018 r. do godz. 08:00.
- Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej po dniu 20 marca 2018 r. do godz. 08:00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
XI. Dodatkowe informacje:
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- etap I – sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert;
- etap II – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne o terminie i miejscu II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
UWAGA:
Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).”
Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 311 37 38 w. 20.
p.o. Kierownika
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
Joanna Hrabska
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Helena Tomaszewska Data wytworzenia:
06 mar 2018
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
06 mar 2018, godz. 14:38
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
06 mar 2018, godz. 14:39