Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Dobra
Dobra, dnia 06 lutego 2014 r.
Nasz znak: ZO.OK.2110.1.2014.TG
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
W URZĘDZIE GMINY DOBRA
Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)
Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. ochrony środowiska
w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51
72-003 Dobra
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
II. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. ochrony środowiska.
III. Miejsce pracy:
Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie
ul. Lipowa 51
72-003 Dobra
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
1. Nawiązanie stosunku pracy od dnia 01 marca 2014 r., rozpoczęcie pracy nastąpi
od dnia 03 marca 2014 r.
2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
3. Wymiar czasu pracy: 2/5 etatu ( 16 godzin ).
4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
V. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Wymaganie niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe magisterskie o specjalnościach budownictwo lub budownictwo wodne.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony zdrowia.
6. Prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw z zakresu budownictwa, budownictwa wodnego i melioracji.
2. Znajomość przepisów:
1) ustawy Prawo wodne.
2) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
3) ustawy o Finansach publicznych,
4) ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,
6) ustawy o ochronie danych osobowych,
7) ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw.
3. Biegła znajomość komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
4. Wysoka kultura osobista.
5. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność negocjacji.
8. Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw dotyczących zmiany stosunków wodnych na gruntach, zgodnie z ustawą Prawo wodne.
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zmiany stosunków wodnych na gruncie.
3) Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zmian stosunków wodnych na gruncie.
4) Zatwierdzanie pisemnej ugody w sprawie zmiany stosunków wodnych na gruncie w drodze decyzji administracyjnej, na wniosek złożony przez właścicieli gruntów.
5) Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań.
6) Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy, w ramach powierzonego zakresu czynności.
7) Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta.
8) Sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności.
9) Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
10) Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych
w zakresie swoich obowiązków.
11) Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
12) Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
13) Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.
14) Współpraca ze stanowiskiem ds. ochrony środowiska zajmującym się wydawaniem decyzji środowiskowych.
15) Zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. ochrony środowiska, zajmującego się wydawaniem decyzji środowiskowych, w przypadku usprawiedliwionej nieobecności.
16) Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownictwo Urzędu
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
1. Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51.
2. Praca o charakterze biurowym.
3. Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
6. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalet.
7. Praca w dniach: poniedziałek, wtorek.
VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.
IX. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz (pdf)
4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
7. Kserokopia dowodu osobistego.
8. Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - pobierz (pdf)
11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz (pdf)
12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony środowiska - pobierz (pdf)
13. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) - pobierz (pdf)
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
1) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
2) pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Dobra”.
Oferty należy składać w terminie: do dnia 19.02.2014 r. do godz. 12.00.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 19 lutego 2014 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
XI. Dodatkowe informacje:
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w jednostce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: 91 424 44 93 Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
07 lut 2014
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
07 lut 2014, godz. 07:57
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
07 lut 2014, godz. 08:04