Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Dobrej
Dobra, dnia 19 lipca 2016 r.
Nasz znak: ZEAS.2110.1.2016
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W DOBREJ
72-003 DOBRA, UL. GRANICZNA 31
Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
Kierownik
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
72-003 Dobra, ul. Graniczna 31
I. Nazwa i adres jednostki:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej
ul. Graniczna 31
72-003 Dobra
II. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. księgowości budżetowej w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół
w Dobrej, z siedzibą w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.
III. Miejsce pracy:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej
ul. Graniczna 31
72-003 Dobra
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
- Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 01 września 2016 r.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
6. Dla pracownika, o którym mowa w ust. 5, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:
1) służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych;
2) służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem;
3) pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
V. Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2 posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku - wykształcenie wyższe ekonomiczne;
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
2. znajomość przepisów ustaw, a w szczególności: ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowych od osób prawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy – Karta Nauczyciela, ustawy – Kodeks pracy;
3. biegła znajomość komputera (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej);
3) wysoka kultura osobista;
4) umiejętność obsługi elektronicznych urządzeń biurowych (faks, kopiarka itp.);
5) zdecydowanie i samodzielność w działaniu;
6) komunikatywność;
7) terminowość;
8) umiejętność pracy w zespole;
9) rzetelność i odpowiedzialność.
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) analiza kont rozrachunkowych;
2) pomoc w sporządzaniu planów finansowych szkół i ZEAS w Dobrej oraz sprawozdań z wykonania planów finansowych szkół i ZEAS w Dobrej;
3) pomoc w przygotowaniu dokumentów, uzgadnianiu kont należności i zobowiązań na koniec okresów sprawozdawczych;
4) dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych;
5) prowadzenie spraw osobowych pracowników zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra: w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach oraz w Zespole Szkół w Dołujach w szczególności:
a) prowadzenie akt osobowych pracowników,
b) sporządzanie umów o pracę, umów zleceń oraz umów o dzieło,
c) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
d) przygotowywanie dokumentacji emerytalnej i rentowej pracowników,
e) sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia oraz SIO;
f) wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
g) przygotowywanie zmian wynagrodzeń pracowników szkół, po uzgodnieniu z dyrektorami szkół;
6) archiwizacja dokumentów;
7) prowadzenie ewidencji księgowej wpłat za świadczenia punktów przedszkolnych oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, w przypadku usprawiedliwionej nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku kasjera;
8) zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. kadr i płac w okresie usprawiedliwionej nieobecności w pracy;
9) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych;
10) przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta;
11) przygotowywanie wniosków wydatków do projektu budżetu gminy na następny rok celem zabezpieczenia realizacji zaplanowanych zadań;
12) wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu czynności.
Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:
1. należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów;
2. prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego;
3. znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów;
4. przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw;
5. sprawną i uprzejmą obsługę interesantów;
6. przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej;
7. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi;
8. uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji;
9. przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.;
10. posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
- Praca wykonywana będzie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.
- Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
- Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak jest podjazdów oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych spełniających normy dla osób niepełnosprawnych.
- Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej);
- Praca w godzinach: poniedziałek – piątek 7:00-15:00.
VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.
IX. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl – (wzór);
4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
7. Kserokopia dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
9. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych - (wzór).
10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - (wzór).
11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku - (wzór).
12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) - (wzór).
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Osobiście w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 31.
2. Pocztą na adres korespondencyjny Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej”.
3. Oferty wraz z kompletem dokumentów należ składać w terminie do dnia 01 sierpnia 2016 r. do godz. 13:00.
4. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej w terminie do dnia 01 sierpnia 2016 r. do godz. 13:00.
5. Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej po dniu 01 sierpnia 2016 r. godz. 13:00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
XI. Dodatkowe informacje:
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- etap I – sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert;
- etap II – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne o terminie i miejscu II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Dobrej.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
UWAGA:
Dokumenty, które kandydat powinien złożyć musza być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). "
Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 311 37 38 w. 20.
Kierownik
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
Joanna Hrabska
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
19 lip 2016
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
19 lip 2016, godz. 13:20
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
19 lip 2016, godz. 13:25