Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i płac w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
Dobra, dnia 19 stycznia 2018 r.
Nasz znak: ZEAS.2110.1.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KADR I PŁAC
W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W DOBREJ
72-003 DOBRA, UL. GRANICZNA 31
Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
Kierownik
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
DS. KADR I PŁAC
w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
72-003 Dobra, ul. Graniczna 31
I. Nazwa i adres jednostki:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej
ul. Graniczna 31
72-003 Dobra
II. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. kadr i płac w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej,
z siedzibą w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.
III. Miejsce pracy:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej
ul. Graniczna 31
72-003 Dobra
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
- Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 12 lutego 2018 r. z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
- Dla pracownika, o którym mowa w ust. 5, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:
1) służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych;
2) służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem;
3) pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
V. Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku - wykształcenie wyższe;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- znajomość przepisów ustaw, a w szczególności: ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowych od osób prawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy – Karta Nauczyciela, ustawy – Kodeks pracy;
- biegła znajomość komputera (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej);
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność obsługi elektronicznych urządzeń biurowych (faks, kopiarka itp.);
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu;
- komunikatywność;
- terminowość;
- umiejętność pracy w zespole;
- rzetelność i odpowiedzialność.
VI. Proponowany zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników w zakresie wskazanych placówek oświatowych w szczególności:
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- sporządzanie umów o pracę, umów zleceń oraz umów o dzieło,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
- przygotowywanie dokumentacji emerytalnej i rentowej pracowników,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia oraz SIO,
- wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- przygotowywanie zmian wynagrodzeń pracowników szkół, po uzgodnieniu z dyrektorami szkół,
- sporządzanie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
- prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem służby przygotowawczej pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
- sporządzanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy w sprawie organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych.
- zgłaszanie na bieżąco do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób zatrudnionych, zwalnianych oraz dokonywanie wszelkich zmian w tym zakresie;
- naliczanie wypłat wynagrodzeń oraz pozostałych należności dla wszystkich pracowników zatrudnionych we wskazanych placówkach oświatowych;
- sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych we wskazanych placówkach oświatowych;
- naliczanie podatku dochodowego wszelkich wpłat podlegających opodatkowaniu oraz składek ZUS i przygotowywanie deklaracji dotyczących podatku oraz ZUS;
- przygotowanie i rozliczanie składek i deklaracji PFRON;
- archiwizacja dokumentów;
- przygotowanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych;
- przygotowanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta;
- przygotowanie wniosków wydatków do projektu budżetu gminy na następny rok celem zabezpieczenia realizacji zaplanowanych zadań;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu czynności.
Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:
- należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów;
- prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego;
- znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów;
- przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw;
- sprawną i uprzejmą obsługę interesantów;
- przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej;
- przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi;
- uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji;
- przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.;
- posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
- Praca wykonywana będzie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.
- Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
- Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak jest podjazdów oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych spełniających normy dla osób niepełnosprawnych.
- Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej);
- Praca w godzinach: poniedziałek – piątek 7:00-15:00.
VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.
IX. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl (wzór);
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopia dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych (wzór).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku (wzór).
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) (wzór).
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Osobiście w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 31.
- Pocztą na adres korespondencyjny Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i płac”.
- Oferty wraz z kompletem dokumentów należ składać w terminie do dnia 02 lutego 2018 r. do godz. 08:00.
- Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej w terminie do dnia 02 lutego 2018 r. do godz. 08:00.
- Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej po dniu 02 lutego 2018 r. do godz. 08:00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
XI. Dodatkowe informacje:
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- etap I – sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert;
- etap II – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne o terminie i miejscu II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
UWAGA:
Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922).”
Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 311 37 38 w. 20.
p.o. Kierownika
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej
Helena Tomaszewska
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Helena Tomaszewska Data wytworzenia:
19 sty 2018
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
19 sty 2018, godz. 14:29
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
19 sty 2018, godz. 14:38