Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor wewnętrzny w Urzędzie Gminy Dobra

Dobra, dnia 28 lutego 2017 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.2.2017.TG

 

 

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Dobra

z siedzibą w Dobrej

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

 

Audytor wewnętrzny

( nazwa stanowiska )

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902)

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza nabór na

wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Audytor wewnętrzny

w Urzędzie Gminy Dobra

z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a

72-003 Dobra

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

    Urząd Gminy Dobra

    ul. Szczecińska 16a

    72-003 Dobra

     

  1. Stanowisko pracy:

    Audytor wewnętrzny w Urzędzie Gminy Dobra.
     

  1. Miejsce pracy:

    Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej
    ul. Szczecińska 16a
    72-003 Dobra

     

  1. Nawiązanie stosunku pracy:
    1. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
    2. Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 27 marca 2017 r.
    3. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.
    4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
  1. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

    Wymagania niezbędne:

    Wymagania kwalifikacyjne na audytora wewnętrznego:

    1. Audytorem wewnętrznym może być osoba, która:
      1. ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
      2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      3. nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      4. posiada wyższe wykształcenie,
      5. posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
        1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA),
          lub
        2. złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,
          lub
        3. uprawnienia biegłego rewidenta,
          lub
        4. dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
      6. posiada stan zdrowia pozwalający za zatrudnienie na stanowisku Audytora wewnętrznego.
    2. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa w punkcie 1 ppkt 5 lit. d, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności,
      w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
      1. przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
      2. realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, o których mowa w ustawie z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 720 i 1165);
      3. nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2015 r. poz. 1096 oraz z 2016 r. poz. 677).

     

    Wymagania dodatkowe:

    1. Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, zamówień publicznych, sprawozdawczości finansowej i budżetowej.
    2. Posiadanie wiedzy z obszaru przepisów ustaw: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość procedur kontrolnych.
    3. Znajomość standardowych aplikacji Windows (Word, Excel).
    4. Zdolności analityczne, umiejętność planowania i organizacji pracy.
    5. Samodzielność w planowaniu i wykonywaniu zadań.
    6. Predyspozycje do tworzenia dobrych kontaktów interpersonalnych.
    7. Dyspozycyjność oraz umiejętność podejmowania decyzji.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. Niezależne badanie systemów zarządzania i kontroli w Urzędzie, w tym procedur kontroli finansowej, o których mowa w ustawie o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 z późn.zm.), w wyniku których Wójt uzyskuje obiektywną i niezależną ocenę adekwatności, efektywności i skuteczności tych systemów.
    2. Czynności doradcze, w tym składanie wniosków, mające na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu.
    3. Przygotowywanie w porozumieniu z Wójtem rocznego planu audytu wewnętrznego zawierającego w szczególności:
      1. analizę obszarów ryzyka w zakresie gromadzenia środków publicznych i dysponowania nimi,
      2. tematy audytu wewnętrznego,
      3. proponowany harmonogram realizacji audytu wewnętrznego,
      4. planowane obszary, które powinny zostać objęte audytem w kolejnych latach.
    4. Przeprowadzanie audytu wewnętrznego zgodnie z zatwierdzonym planem, a w przypadkach uzasadnionych, na wniosek Wójta, również poza rocznym planem audytu.
    5. Dokonywanie oceny prowadzonej działalności zgodnie z przepisami prawa oraz obowiązującymi w Urzędzie procedurami wewnętrznymi.
    6. Dokonywanie oceny efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli.
    7. Badanie wiarygodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu.
    8. Sporządzanie i przekazywanie Wójtowi obiektywnych i niezależnych sprawozdań przedstawiających w sposób jasny i zwięzły ustalenia iw nioski poczynione w trakcie realizacji zadań audytowych.
    9. Wykonywanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę dostosowania audytowanej działalności do wniosków zawartych w sprawozdaniu z audytu.
    10. Współpraca z organami kontroli zewnętrznej.
    11. Przechowywanie oraz zabezpieczanie materiałów i dokumentacji z audytu.
    12. Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.
    13. Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych.
    14. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych.
    15. Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
    16. Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy z zakresu swoich obowiązków.
    17. Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
    18. Realizacja zadań obronnych i ochrony ludności, wynikających z Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Dobra i Planu Obrony Cywilnej Gminy.
    19. Realizacja innych zadań zleconych przez Kierownictwo Urzędu, w ramach powierzonego zakresu czynności.

       

    Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:

    1. Należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów.
    2. Prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego.
    3. Znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów.
    4. Przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw.
    5. Sprawną i uprzejmą obsługę interesantów.
    6. Przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej.
    7. Przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi.
    8. Uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji.
    9. Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
    10. Posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. Praca wykonywana będzie w budynku Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a.
    2. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych na parter budynku (zamontowana winda); piętro – nie.
    3. Stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym.
    4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
    5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
    6. Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej).

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny.
    2. Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
    3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl.(wzór do pobrania)
    4. Kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
    5. Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
    6. Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia - wymienionych w punkcie 1 ppkt 5 wymagań niezbędnych na wyżej wymienione stanowisko pracy.
    7. Inne kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
    8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902).
    9. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór do pobrania).
    10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór do pobrania).
    11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy (wzór do pobrania).
    12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (wzór do pobrania)
    13. Kopia dowodu osobistego.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:

    1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
    2. pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor wewnętrzny w Urzędzie Gminy Dobra”.

     

    Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie:

    do dnia 13 marca 2017 r. do godziny 15.00.

     

    W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze
    (liczy się data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy Dobra).

     

    Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po dniu 13 marca 2017 r. oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.

 

  1. Dodatkowe informacje:
    1. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

      - I ETAP – sprawdzenie pod względem formalnych złożonych ofert,

      - II ETAP – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

    2. Kandydaci spełniający wymagania formalne, o terminie i miejscu II Etapu naboru(test pisemny, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
    3. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
    4. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
    5. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

 

UWAGA:

Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne
i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922).

Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.

 

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela: Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, Nr telefonu kontaktowego: 91 424 44 93.                         

                                                                              

Wójt

Teresa Dera

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Tamara Gębuś

Data wytworzenia:
01 mar 2017

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
01 mar 2017, godz. 10:14

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
01 mar 2017, godz. 10:20