Kontakt
Urząd Gminy Dobra - Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy
ul. Graniczna 24a 72-003 Dobra
Dni przyjęć interesantów:
poniedziałek 8:30-16:30,
środa - piątek 7:00-15:00,
Sekretariat nr tel. 91 424 19 76
Zakres spraw, którymi zajmuje się Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy:
- przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o wydawanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz przygotowywanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, w zakresie:
a) lokalizacji inwestycji celu publicznego
b) infrastruktury technicznej
c) budownictwa mieszkaniowego
d) inwestycji dotyczących rzemiosła, usług, handlu, również w przypadku łączenia z funkcją mieszkaniową i usługową o dużej powierzchni
e) inwestycji takich jak budynki gospodarcze, garaże do 5 sztuk, wiaty, ogrodzenia, itp.
f) przebudowy, nadbudowy, rozbudowy
- prowadzenie procedur związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
- prowadzenie wszelkich spraw dotyczących samowoli budowlanych
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntu zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra
- wydawanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra
- nadzór nad obsługą prac planistycznych
- prowadzenie spraw związanych z nadawaniem numeru porządkowego dla nieruchomości oraz nadawaniem nazw ulicom
- prowadzenie wszystkich spraw związanych z założeniami do planu i planem zaopatrzenia gminy w ciepło
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zofia Wajda Data wytworzenia:
03 mar 2016
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
03 mar 2016, godz. 12:20
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
22 kwi 2022, godz. 13:38