Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Komunikat Wójta Gminy Dobra o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra (obręb Buk, Grzepnica, Skarbimierzyce, Stolec, Rzędziny) - Uchwała Nr XXXIV/512/10 z dnia 25 lutego 2010 r., zmieniona Uchwałą Nr XLII/605/10 z dnia 28 października 2010 r.

KOMUNIKAT

WÓJTA GMINY DOBRA

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego

 

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3. października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1277),

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały Nr XXXIV/512/10 z dnia 25 lutego 2010 r., zmienionej Uchwałą Nr XLII/605/10 z dnia 28 października 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego tereny w obrębie Buk, Grzepnica, Skarbimierzyce, Stolec, Rzędziny wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej,, w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji,ul. Graniczna 24a, pokój nr 6, pn-pt w godzinach od 8ºº do 15ºº.

Zainteresowani mogą wnosić wnioski dotyczące w/w projektu planu, w tym w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej,ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra,
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.

Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.

 

Wójt Gminy Dobra


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
18 sty 2011

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
18 sty 2011, godz. 22:29

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
18 sty 2011, godz. 22:32