Komunikat Wójta Gminy Dobra o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra (obręb Buk, Grzepnica, Skarbimierzyce, Stolec, Rzędziny) - Uchwała Nr XXXIV/511/10 z dnia 25 lutego 2010 r., zmieniona Uchwałą Nr XLII/604/10 z dnia 28 października 2010 r.
KOMUNIKAT
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra
Na podstawie z art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27. marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały Nr XXXIV/511/10 z dnia 25 lutego 2010 r., zmienionej Uchwałą Nr XLII/604/10 z dnia 28 października 2010 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, obejmującejtereny w obrębie Buk, Grzepnica, Skarbimierzyce, Stolec, Rzędziny wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu zmiany studium w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej,W wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, pokój nr 6, w godzinach od 8ºº do 15ºº.
Zainteresowani mogą wnosić wnioski dotyczące w/w projektu zmiany studium, w tym w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia na adres: Urząd Gminy w Dobrej,ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra,
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.
Wójt Gminy Dobra
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
18 sty 2011
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
18 sty 2011, godz. 22:25
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
18 sty 2011, godz. 22:33