Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Komunikat Wójta Gminy Dobra o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra - obręb Dobra

 

 

KOMUNIKAT

WÓJTA GMINY DOBRA

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra

 

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227),

Zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały Nr XI/180/11z dnia  29 grudnia 2011 rokuw sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Dobra, przyjętego Uchwałą NrXXVIII/391/09 Rady Gminy Dobra z dnia 28 maja 2009 rokuwraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej,w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji,ul. Graniczna 24a, pokój nr 6, w pn. w godzinach od    8ºº - 17ºº, wt. 8oo-15oo,  śr-pt. w godz. od 7oo-15oo.

Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektów, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej,  ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, e-mail:wydzial@dobraszczecinska.pl

Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.

Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest  Wójt Gminy Dobra.

Wójt Gminy Dobra Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
10 lut 2012

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
10 lut 2012, godz. 08:20

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
14 sie 2012, godz. 11:15