Komunikat Wójta Gminy Dobra o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - obręb Bezrzecze, rejon ul. Szkolnej
KOMUNIKAT
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały Nr XI/179/11 z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, obejmującego teren w obrębie Bezrzecze, w rejonie ul. Szkolnej, przyjętego Uchwałą Nr XXXVIII/559/10 Rady Gminy Dobra z dnia 24 czerwca 2010 r., wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej,w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji,ul. Graniczna 24a, pokój nr 6, w pn. w godzinach od 8ºº - 17ºº, oraz w śr., czw. w godz. od 7oo-15oo.
Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektów, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, na adres: Urząd Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, e-mail:wydzial@dobraszczecinska.pl
Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.
Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
25 sty 2012
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
25 sty 2012, godz. 08:44
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
14 sie 2012, godz. 11:14