Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Komunikat Wójta Gminy Dobra o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - działki 69/16 i 69/17 w obrębie Bezrzecze

KOMUNIKAT
WÓJTA GMINY DOBRA

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3. października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227),
zawiadamiam

o podjęciu przez Rady Gminy Dobra Uchwały Nr XXXIV/513/10 z dnia 25 lutego 2010r.w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Bezrzecze, uchwalonego uchwałą Nr III/47/02 Rady Gminy Dobra z dnia 30.12.2002 r. (Dz. U. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 3, poz. 68 z dnia 30.01.2003 r.), obejmującego obszar dz. nr geod. : 69/16 i 69/17 w obrębie Bezrzecze ,wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, (poniedziałki godz. od 9.00 do 17.00, środy i czwartki od 7.00 do 15.00), (sekretariat – wtorki i piątki od 7.00 do 15.00).
Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektów, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia,
na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra,
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.
Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.
Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.


Wójt Gminy Dobra

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
30 mar 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
30 mar 2010, godz. 12:05

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
30 mar 2010, godz. 12:05