Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Komunikat o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra

KOMUNIKAT
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra


Na podstawie z art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27. marca 2003 r. o planowaniu i zagospo-darowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1, 54 ust.3 ustawy z dnia 3. paź-dziernika 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1277),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Dobra Uchwały Nr XXIX/403/09 z dnia 23 czerwca 2009 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra przyjętym Uchwałą Nr III/48/02 Rady Gminy Dobra z dnia 30 grudnia 2002 r., wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
Przedmiotem zmiany Studium jest przeznaczenie części terenu w obrębie Bezrzecze na cele zabudowy mieszkaniowej.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu zmiany studium w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej, w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, (poniedziałki godz. od 9.00 do 17.00, środy i czwartki od 7.00 do 15.00), (sekretariat – wtorki i piątki od 7.00 do 15.00).

Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektów, w ramach przeprowa-dzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra,
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.
Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.


Wójt Gminy Dobra

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
04 sie 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
04 sie 2009, godz. 12:45

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
04 sie 2009, godz. 12:45