Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Komunikat o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

KOMUNIKAT
WÓJTA GMINY DOBRA
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego


Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3. października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1277),
zawiadamiam
o podjęciu przez Rady Gminy Dobra Uchwały Nr XXIX/404/2009 z dnia 23. czerwca 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Bezrzecze, w rejonie ul. Szkolnej, w tym do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego Uchwałą Nr VII/117/2000 Rady Gminy Dobra z dnia 23. listopada 2000 r., wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.

Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, pokój nr 6, (poniedziałki godz. od 9.00 do 17.00, środy i czwartki od 7.00 do 15.00), (sekretariat – wtorki i piątki od 7.00 do 15.00).
Zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do w/w projektów, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia,
na adres: Urząd Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra,
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl.
Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny.
Zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Dobra.


Wójt Gminy Dobra

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
04 sie 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
04 sie 2009, godz. 12:47

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
04 sie 2009, godz. 12:47