Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacje składane Wójtowi Gminy Dobra przez zbierającego sprzęt elektryczny i elektroniczny

INFORMACJE SKŁADANE WÓJTOWI GMINY DOBRA PRZEZ ZBIERAJĄCEGO ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY

INFORMACJE OGÓLNE:

  1. Zbierający zużyty sprzęt, jest obowiązany przekazać Wójtowi Gminy Dobra , w terminie 30 dni od dnia podjęcia działalności na terenie Gminy Dobra, informację zawierającą:
  • firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres zbierającego zużyty sprzęt
  • adresy punktów zbierania zużytego sprzętu.

           >> pobierz

  1. W przypadku zmiany danych, o których mowa w ust. 1, zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany poinformować o tym Wójta Gminy Dobra w terminie 30 dni od dnia nastąpienia zmiany >> pobierz.
  2. Zbierający zużyty sprzęt jest obowiązany poinformować Wójta Gminy Dobra o zakończeniu działalności, w terminie 30 dni od dnia trwałego zaprzestania jej wykonywania >> pobierz.


MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Urząd Gminy Dobra, Wydział ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji
ul. Graniczna 39b, 72-003 Dobra 

w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek w godz. 830 – 1630; wtorek - piątek w godz. 700-1500.

INFORMACJE:

  1. Informacja złożona przez zbierającego zużyty sprzęt zostanie umieszczona w wykazie prowadzonym przez Wójta Gminy Dobra .
  2. Zbierającym sprzęt jest:

- podmiot prowadzący punkt zbierania zużytego sprzętu, w tym sprzedawca detaliczny i hurtowy
- przedsiębiorca posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych.

  1. Wyjaśnienia dotyczące funkcjonowania systemu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i zasad klasyfikacji sprzętu znajdują się na stronach Ministerstwa Środowiska.
  2. Złożenie informacji nie podlega opłacie skarbowej.


PODSTAWA PRAWNA:

• art. 45 ustawy z 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018 r., poz. 1466 )
• art. 3 ust. 2 pkt. 9 lit e ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454 )
• art. 4 ustawy z 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2019r. poz. 1000)


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wioletta Górka

Data wytworzenia:
10 mar 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
10 mar 2016, godz. 10:28

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
22 kwi 2022, godz. 13:41