Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacje ogólne

Informujemy, że w związku z podpisaniem porozumienia w sprawie przystąpienia do Wojewódzkiego Programu pn. Region dla Rodziny od dnia 2 września 2016 r. mieszkańcy gminy Dobra, którzy ukończyli 60 rok życia mogą ubiegać się o wydanie Zachodniopomorskiej Karty Seniora.

Karty wydawane są bezpłatnie na czas nieokreślony i umożliwiają korzystanie na preferencyjnych warunkach z katalogu ofert: kultury, edukacji, rekreacji, transportu i innych usług oferowanych przez partnerów Programu. Wykaz ulg i uprawnień wynikających z posiadania Karty jest opublikowany na stronie internetowej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie www.rops.wzp.pl

Zachodniopomorska Karta Seniora jest ważna wraz z dowodem osobistym. Posiadacz Karty zobowiązany jest do ochrony Karty przed jej utratą lub zniszczeniem. Zmiana danych osobowych Posiadacza Karty wymaga wydania duplikatu Karty. Posiadacz Karty nie może jej użyczać osobom trzecim pod rygorem unieważnienia Karty.

Przyznanie Karty następuje na podstawie wniosku złożonego w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Dobra przy ul. Lipowej 51 w Wołczkowie (tel. 91 311 22 81). Składając wniosek należy okazać dowód osobisty. Wniosek jest rozpatrywany w terminie 30 dni od daty jego złożenia. Odbioru Karty dokonuje się osobiście w miejscu złożenia wniosku o wydanie Karty.

Dokumenty do pobrania:

Wniosek o przyznanie Zachodniopomorskiej Karty Seniora. >> pobierz (pdf)

Regulamin wydawania i użytkowania Zachodniopomorskiej Karty Seniora. >> pobierz (pdf)
 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
25 sie 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
25 sie 2016, godz. 14:25

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
24 sie 2023, godz. 10:35