Informacja o realizacji zadania publicznego w ramach Budżetu Obywatelskiego, pod nazwą: "Integracja mieszkańców sołectwa Dołuje" - druga część projektu
Wójt Gminy Dobra, działając na postawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 ze zm.) zleca Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Sołectwa Dołuje organizację zadania publicznego w ramach Budżetu Obywatelskiego (projekt nr 18), pod nazwą: „Integracja mieszkańców sołectwa Dołuje” – druga część projektu, z pominięciem otwartego konkursu ofert, w trybie tzw. „małego grantu”. W załączeniu przedstawiam wniosek złożony przez Stowarzyszenie.
Proszę o pisemne zgłaszanie uwag dotyczących złożonego wniosku, wg art. 19a ust. 4, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w poniższy sposób:
- na adres e-mail: dotacje@dobraszczecinska.pl
- osobiście, składając wniosek w sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a; 72-003 Dobra, w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 8.00-17.00, wtorek 8.00-15.00, środa – piątek 7.00-15.00)
Wójt Gminy Dobra
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
04 sie 2017
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
04 sie 2017, godz. 12:29
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
04 sie 2017, godz. 12:42