Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Finansów i Budżetu Rady Gminy Dobra w dniu 18 lutego 2019 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 18 lutego 2019 r. o godz. 13:00 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie
Komisji Finansów i Budżetu Rady Gminy Dobra.

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na rok 2019.
  3. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025.
  4. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia statutów sołectw Gminy Dobra.
  5. Projekt uchwały w sprawie zlecenia wykonania zadania Gminie Miasto Szczecin z zakresu przeciwdziałania alkoholizmowi.
  6. Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
  7. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości i warunków udzielenia bonifikaty od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Gminy Dobra zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.
  8. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra w 2019 roku.
  9. Projekt uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych.
  10. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia  odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Dobra.
  11. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta.
  12. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta.
  13. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
  14. Informacja o realizacji zadań Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji  związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.01.2018 - 31.12.2018r.
  15. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.12.2018 r. do dnia 31.02.2019 r.
  16. Wniosek dotyczący zaopiniowania sposobu funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego w Gminie Dobra.
  17. Wolne wnioski i informacje.
  18. Zamknięcie obrad.

 

 

Przewodnicząca Komisji

Władysława Gruszczyńska


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
07 lut 2019

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
07 lut 2019, godz. 15:20

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
07 lut 2019, godz. 15:20