Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budżetowej w dniu 22 maja 2017 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 22 maja 2017 r. o godz. 13:00 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie
Komisji Budżetowej Rady Gminy Dobra.

 

 

 

  1. Otwarcie obrad.
  2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2017 rok.
  3. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2017 – 2025.
  4. Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
  5. Rozpatrzenie skargi na działalność Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Dzieci w Mierzynie. /z dnia 8 maja 2017 r./
  6. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2016 r.
  7. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2016.
  8. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.04.2017r. do 30.04.2017 r.  
  9. Wniosek o sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
  10. Wolne wnioski i informacje.
  11. Zamknięcie obrad.

 

Przewodnicząca Komisji
Władysława Gruszczyńska


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
10 maj 2017

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
10 maj 2017, godz. 14:20

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
10 maj 2017, godz. 14:21