Informacja o posiedzeniu Komisji Budżetowej w dniu 16 lutego 2018 roku
INFORMACJA
Informuję, że w dniu 16 lutego 2018 r. o godz. 13:30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie
Komisji Budżetowej Rady Gminy Dobra.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie obrad.
- Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018-2025.
- Projekt uchwały w sprawie poboru podatku w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielenia i rozliczenia oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Dobra dla niepublicznych przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli w 2018 r.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra w 2018 roku.
- Informacja o realizacji uchwał podjętych przez Radę Gminy w okresie 01.01.2017 – 30.06.2017r.
- Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobrej za 2017 r.
- Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.12.2017r. do dnia 31.01.2018r.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Komisji
Władysława Gruszczyńska
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ewelina Wiśniewska Data wytworzenia:
06 lut 2018
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
06 lut 2018, godz. 14:27
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
06 lut 2018, godz. 14:29