Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budżetowej w dniu 14 czerwca 2018 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 14 czerwca 2018 r. o godz. 13:00 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie
Komisji Budżetowej Rady Gminy Dobra.

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Sprawozdanie finansowe Gminy Dobra wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za rok 2015.
  3. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Dobra wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za rok 2017.
  4. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2017.
  5. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
  6. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025.
  7. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Wójta Gminy Dobra.
  8. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
  9. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych innych formach wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Dobra.
  10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra.
  11. Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków w 2018 r.
  12. Projekt uchwały w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej /Dobra/.
  13. Projekt uchwały w sprawie nabycie nieruchomości gruntowej /Skarbimierzyce/.
  14. Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Dobra.
  15. Projekt uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Dobra.
  16. Projekt uchwały w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra.
  17. Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  18. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia projektu „Regulaminu dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dobra”.
  19. Informacja z wykonania uchwał podjętych przez Radę Gminy Dobra w okresie od 01.07.2017 r. – 31.12.2017 r.
  20. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.05.2018r. do 31.05.2018r.
  21. Wolne wnioski.
  22. Zamknięcie obrad.

 

 

Przewodnicząca Komisji
Władysława Gruszczyńska


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
07 cze 2018

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
07 cze 2018, godz. 09:51

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
07 cze 2018, godz. 11:46